Spørgsmål

Yousee boks, spolehastigheder

Jeg er meget utilfreds med de spolehastigheder den "nye" boks har. De er meget uhensigtsmæssige i deres hastighed, synes jeg. Jeg har lige forsøgt at måle deres hastighed, og har fundet følgende:
1 tryk: 2 gange normal hastighed,
2 tryk: 31 gange hastighed,
3 tryk: 57 gange hastighed,
4 tryk: 240 gange hastighed.
Disse fire værdier er som det ses meget besynderlige. 1 tryk er fornuftig nok, men 2 tryk giver en al for hurtig hastighed, springet til de 3 tryk giver ikke meget ekstra hastighed, og 4 tryk er igen et stort spring.
Jeg savner specielt en hastighed mellem de 1 og 2 tryk. Hvis jeg skal foreslå nogle mere anvendelige hastigheder kunne det være:
2, 10, 50, 250, altså en faktor 5 for hvert spring.
Allerbedst ville det være hvis man selv kunne bestemme hastighederne!
Men hvorfor er der valgt de nuværende besynderlige værdier???

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Jeg bruger ikke spole, bruger skip i stedet for, så kan der gås frem/tilbage hurtigt eller langsomt, alt efter hvor hurtigt man trykker på den. Det er glimrende til brug når man skal forbi rekvalmerne.
Ja skip kan ofte fint bruges, men vi spoler ofte i sportsudsendelser, og der er det vigtigt at man "ser det hele", så man ikke springer over noget man gerne vil studere nærmere.
Fx. i golf, hvor men gerne vil se danskerne, når de spiller, og her vises de ofte kun i måske 10-15 sekunder.
Og iøvrigt er det frygtelig irriterende at man ved spoling får overlejret store dele af billedet (foroven og forneden), så man fx. ikke kan læse tekster eller andre detaljer, som er placeret i disse områder. Specielt efter sidste opdatering er det nederste billed-område blevet meget svært at læse. Det må yousee se at få ændret, eller gjort valgbart.
Omdømme 7
Badge +6
På pausebillede kan det fjernes.
Radiomanden skrev:

På pausebillede kan det fjernes.

Hvordan gøres det?
Omdømme 7
Badge +6
Tryk på Tillbage.

Besvar

• :D
    • :?