Svar

YouSee App på SmartTV og streaming

Hej.

Jeg har netop haft et længere opkald med supporten, men eftersom den venlige, unge dame brugte 90% af tiden på at spørge hendes kolleger om svar på det jeg spurgte, og ærlig talt ikke virkede ret overbevisende, så vil jeg gerne lige have en "second opinion" her.

Vi har Bland Selv med TV boks, og ønsker at få TV i et rum mere. Da det ikke umiddelbart er muligt at trække et antennekabel til rummet (70'er byggeri), så var den oplagte mulighed, at anskaffe et smartTV som kan afvikle YouSee app'en og dermed se TV via wifi på den måde.

Derfor blev der anskaffet et Samsung smartTV model 2017 med Tizen. TV'et blev opdateret med nyeste software, og YouSee app'en blev derefter installeret. Vi kan fint se live TV og leje film, hvilket fungerer rigtig godt. Dog kan vi ikke finde vores streaming tjenester i TV app'en da punktet "Kanaler" ikke er at finde ligesom det er på mobile enheder (både Android og iOS).

Er der nogen som kan be- eller afkræfte om dette (mangel på streaming tjenester) er en begrænsning i TV app'en? Hvis ja, hvordan kan det så være når punktet "Kanaler" findes i app'en på både Android og iOS til mobile enheder? Er det det samme på både AndroidTV og Tizen udgaven? Vides det om streaming vil blive understøttet på fremtiden?

På forhånd tak :)

Mvh.
Michael
icon

Bedste svar af mgeertsen 5 august 2018, 21:43

Radiomanden skrev:

Har Shield TV, med App'en installeret, Streaming tjenester ligger under Film/pakker.

Fantastisk - du har helt frivilligt og på kortere tid end jeg brugte i telefonen med support, givet et helt korrekt og brugbart svar :cool:

Mange tak for hjælpen!

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Har Shield TV, med App'en installeret, Streaming tjenester ligger under Film/pakker.
Radiomanden skrev:

Fantastisk - du har helt frivilligt og på kortere tid end jeg brugte i telefonen med support, givet et helt korrekt og brugbart svar :cool:

Mange tak for hjælpen!
Omdømme 7
Badge +6
Hvorfor skulle der ikke nemt kunne svares rigtigt når man kender App'en.? Den er mere enkel end den til Tablet/Telefon.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)