Svar

Volumen på tv

• Deltager
  • 2 kommentarer
Når jeg ser tv gennem boksen så skal jeg skrue meget højt op, mellem 70 til 80 på volumen knappen, men hvis jeg tilslutter eksempelvis dvd afspiller så bliver jeg blæst bagud og må skrue ned til ca 15 til 20? Hjælp!
Tonny Fredensborg.
icon

Bedste svar af joern 11 maj 2019, 19:01

Jeg forstår det sådan, at det er dit TV's fjernbetjening du bruger til lyden. Hvis det er tilfældet, skal du sørge for, at boksens lyd er skruet pænt op (det skal du gøre med boksens fjernbetjening.. Så er udgangspunktet for din lyd forbedret betydeligt.

Se original

10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Det kunne måske være at der på boksen ikke er skruet helt op for lyden. På min er er der ikke det problem, der passer det fint med når det er på selve TVet.
Omdømme 7
Badge +2
Hvis du tilslutter en DVD kan du feks. sætte TV til en normal højde, så kan du med volumen knappen på TV Boksen justere det til ret højde på TV'et...
Omdømme 7
Badge +7
Det kan kun gøres hvis boks Remoten ikke er sat op til at styre volume på TVet, ligeledes hvis boksen er stillet til Surround, så kan der ikke skrues op/ned på dens Remote.
Omdømme 7
Badge +7
Jeg forstår det sådan, at det er dit TV's fjernbetjening du bruger til lyden. Hvis det er tilfældet, skal du sørge for, at boksens lyd er skruet pænt op (det skal du gøre med boksens fjernbetjening.. Så er udgangspunktet for din lyd forbedret betydeligt.
Radiomanden skrev:

Det kan kun gøres hvis boks Remoten ikke er sat op til at styre volume på TVet, ligeledes hvis boksen er stillet til Surround, så kan der ikke skrues op/ned på dens Remote.

Hvordan gør man det?( boks remoten ikke sat op til at styre volumen)
Omdømme 7
Badge +7
Hvis ikke Remoten til boksen er sat op til at bruges på TVet, (Vol +/-), og boksen ikke er stillet til Surround, så er det lyden på boksen der skrues op/ned for.
Omdømme 7
Badge +7
Hvoed
An er dit set up?
Har nøjagtig samme problem med lydstyrke, lydstyrke på boks 100%, men er alligevel kun
50% af almindelig tv lyd uden om tv boks. Lyd på boks sat til stereo.
Omdømme 7
Badge +7
joern skrev:

Hvoed
An er dit set up?

Der skulle stå: Hvordan er dit set up?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(