Spørgsmål

Vil så gerne se TV2 i mit sommerhus

Måske jeg ikke helt forstår konceptet. Men jeg vil så gerne kunne se alle de kanaler som jeg betaler for i mit hjem - i mit sommerhus. Men hvis jeg bruger mit appel tv som er på sommerhusets net, kan jeg ikke få lov at streame tv2 (og betaler for tv2 ude)
Er det ikke muligt at streame det på en internet opkobling? For jeg kan kun streame det på 4g (og det snakker ikke sammen med mit appel tv!)
Kan man løse det?

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Haves der TV2 ude, så kan kanalen netop ses fra andre forbindelser end You See bredbånd.
Hmmm ja jeg kan se TV2 fra min mobil, med 4g, men hvis jeg skal se det på mit tv - vil den ikke. Altså den vil og kan ikke vise TV2 på et andet internet/udbyder/ude men kan godt når det er på 4g.
Hjælp ønskes til at løse dette problem😃
Omdømme 3
Badge +2
Hej Lone

Den burde heller ikke virke når det er på 4G, så det er faktisk en fejl (til din fordel) at du kan se det på 4G :)

Özcan, yousee forum team
Omdømme 7
Badge +6
Lone bay skrev:

Hmmm ja jeg kan se TV2 fra min mobil, med 4g, men hvis jeg skal se det på mit tv - vil den ikke. Altså den vil og kan ikke vise TV2 på et andet internet/udbyder/ude men kan godt når det er på 4g.
Hjælp ønskes til at løse dette problem😃

Helt 100% sikker på at den streaming faktisk sker via 4G?
Langt de fleste mobil telefoner der har et 4G knaldet på sig er egentlig dual-band telefoner, hvilket betyder at de automatisk kan skifte frem og tilbage mellem 3G og 4G hvis det er slået til, hvilket det er i langt de fleste tilfælde på dem.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)