Svar

Viaplay

Hvornår er det at vi får Viaplay som en del af vores abonnement som I skrev ud til os om sidst i oktober 2017, og kommer den som en app på boksen ligesom Netflix mv?
icon

Bedste svar af Stefan 9 januar 2018, 09:12

Hej!

Det kommer i løbet af denne måned, og når det er klar, sørger vi for, at du får information om det.

En app lyder bestemt som en fin idé - hvad fremtiden bringer, må vi dog vente at se. :)

Stefan, YouSee Forum Team

Se original

19 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Hej!

Det kommer i løbet af denne måned, og når det er klar, sørger vi for, at du får information om det.

En app lyder bestemt som en fin idé - hvad fremtiden bringer, må vi dog vente at se. :)

Stefan, YouSee Forum Team
Bliver der snart meldt noget ud ang det viaplay????????
Omdømme 2
Badge +1
Hej Kritte

Det kommer i løbet af denne uge, der vil blive sendt information ud omkring det snart :)

Özcan, YouSee Forum Team
Bliver det Viaplay "standard" eller også Sport ??
Omdømme 2
Badge +1
Det bliver standard og ikke sport :)

Özcan, YouSee Forum Team
Jamen så er den jo nem nok.
Bedre internet, større valgfrihed, bedre pris, og Viaplay TOTAL.
"Fibia here i come"
helenasalle skrev:

Bliver det Viaplay "standard" eller også Sport ??

Sker der noget i dag så????
Ozcan skrev:

Hej Kritte

Det kommer i løbet af denne uge, der vil blive sendt information ud omkring det snart :)

Özcan, YouSee Forum Team

Noget nyt?????????.... mener ugen er gået ;)
Omdømme 7
Badge +2
Roligt blod, det er jo ikke sådan at de eks. bare kan tage de allerede eksisterende apps derude og bare knalde dem ind i boksen.
Hos Yousee kommer det når deres egne apps er testet og helt klar til at blive taget i brug på boksen.

Ellers kan du jo købe en Apple TV 4 hvis du er så utålmodig, sådan en har langt de fleste vist nok i forvejen hvis hverken deres TV eller BD afspiller har den Danske streaming tjeneste de så gerne vil have.
[quote=Per K]Roligt blod, det er jo ikke sådan at de eks. bare kan tage de allerede eksisterende apps derude og bare knalde dem ind i boksen.
Hos Yousee kommer det når deres egne apps er testet og helt klar til at blive taget i brug på boksen.

Ellers kan du jo købe en Apple TV 4 hvis du er så utålmodig, sådan en har langt de fleste vist nok i forvejen hvis hverken deres TV eller BD afspiller har den Danske streaming tjeneste de så gerne vil have.[/

Arbejder du ved TDC med det svar???

Mener de har haft siden, de skrev ang pris stigningen til at teste/finde ud af det..

Så nej kan faktisk ikke vente op svar
Omdømme 7
Badge +2
kritte skrev:

Arbejder du ved TDC med det svar???

Mener de har haft siden, de skrev ang pris stigningen til at teste/finde ud af det..

Så nej kan faktisk ikke vente op svar

Det kan jeg godt levere et blankt nej til at jeg skulle være ansat hos TDC eller Yousee.
Jeg er så men bare en realist der ved at man tit er nød til at være tålmodig eller søge andre veje hvis man gerne vil have et bestemt produkt hurtigt, hvilket fuldt ud er mugligt for dig i dette tilfælde.

Men så vil jeg i stedet henvise dig til Yousee's Facebook profil, som er en mere direkte forbindelse til Yousee end dette forum, der egentlig kun er et fra bruger til bruger forum.
Eller du kan jo også ringe til deres kundeservice på 70 70 40 40 og spørge dem der.
Omdømme 7
Badge +6
Det er Viaplay App'en/Webside der skal bruges, da der ikke er Viaplay på boksene.
Hvilke abonnementer er det helt præcist der får Viaplay abonnement inkl. og gælder det også ved aftaler igennem antenneforening?
Hvorfor ikke viaplay total?
Viaplay standart kan være fuldstændig ligegyldig medmindre det bliver betydeligt bedre end det er nu.
Omdømme 7
Badge +4
Raidendk7500 skrev:

Hvorfor ikke viaplay total?
Viaplay standart kan være fuldstændig ligegyldig medmindre det bliver betydeligt bedre end det er nu.

Viaplay TOTAL er det samme som "alm. Viaplay, + en masse sport"

Den almindelige Viaplay er da ganske god (jeg ser ikke sport)
kan se i bliver ved med at sige at det kommer om en uge ..... hvad med at i kommer med en udmelding som passer i stedet for ........... det er jo flere måneder siden at der er blevet spurgt ind til dette problem......
Omdømme 7
Badge +6
Viaplay er på plads, det er noget tid siden, har lige byttet det ind via bland selv i stedet for Dansk Filmskat.
jeg tænker at der mangler en viaplay app så er man ikke nødt til at skal have bland selv ....
Omdømme 7
Badge +6
Til Viaplay skal der bruges deres App/Webside. Har bare ikke App på hverken TV eller BD afspiller, så det er kun film jeg kan bruge.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)