Svar

tv til campingvogen

jeg vil lige høre om det er muligt at få et kort til tv i campingvognen og hvad koster det ? vores tv har kortlæser til det. og kan mand bruge det i udlandet ?
icon

Bedste svar af Radiomanden 16 april 2017, 18:27

Der kan Castes fra TV og film Appen, det kræver en Wi-Fi forbindelse, men ikke når man er i udlandet, da App kun kan bruges i DK.

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Der kan Castes fra TV og film Appen, det kræver en Wi-Fi forbindelse, men ikke når man er i udlandet, da App kun kan bruges i DK.
Tak for det jeg tænkte det nok
Omdømme 4
Badge +1
Men det kan måske ændre sig i fremtiden, for den form for GEO blokering som Yousee benytter over for kunderne, er noget at Margrethe Vestager vil have sat en stopper for, så man kan tage sit streaming abo med sig på ferie til andre E.U lande.
Som det lyder, så er E.U politikerne ret positivt indstillet over for denne idé, så det er nok kun et spørsmål om tid, så er det pludselig en E.U lov, at man kan tage ens streaming abo med sig på ferie og det skal Yousee derved så også overholde.

Skulle da ikke undre mig hvis det også er en 2020 ting, alting er jo 2020 efterhånden:-)
Ja alt skal ske i 2020. Men jeg gå og tænker på at få bokser men den løsning er lidt dyre nå det kun er til cv.🤔

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)