Svar

Tv guide på Samsungbox

• EBM
  • Bruger
  • 8 kommentarer
Hej Forum.
Tv guiden på Samsung boxen er meget mangelfuld. Overskrift samt tidspunkt vises men ingen beskrivelse af udsendelserne. Er der andre med samme problem? Kan ikke se noget på Driftinfo.

Hilsen EBM
icon

Bedste svar af mich 25 juli 2017, 16:35

På mit Samsung TV mangler der OGSÅ detaljeret programbeskrivelse

Det er Yousee, der opdaterer med programinfo

Men ingen problemer på Humax boksen

Se original

10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Jeg har oplysninger om programmerne.
Hvike eller hvilket program/-mer har du opdaget det på? Har du prøvet en genstart?
Det er alle programmer og jeg har genstartet boxen flere gange. Fejlen opstod i går, kun på DRs kanaler, nu er det alle kanaler samt programmer.
Omdømme 7
Badge +3
På mit Samsung TV mangler der OGSÅ detaljeret programbeskrivelse

Det er Yousee, der opdaterer med programinfo

Men ingen problemer på Humax boksen
Omdømme 7
Badge +3
Iflg Facebook, så er det fejlmeldt til rette afdeling i Yousee.
Tak for svarene.
Fint at det ikke kun er min maskine, men et generelt problem.

Ps. Os der ikke bruger Facebook og er agre modstander af platformen, kunne godt bruge bedre info vdr. fejl og mangler. Her kunne Yousee godt oppe sig, men den diskussion tager vi en anden gang.

I må hygge jer.
Omdømme 7
Badge +3
EBM skrev:

Tak for svarene.
Fint at det ikke kun er min maskine, men et generelt problem.

Ps. Os der ikke bruger Facebook og er agre modstander af platformen, kunne godt bruge bedre info vdr. fejl og mangler. Her kunne Yousee godt oppe sig, men den diskussion tager vi en anden gang.

I må hygge jer.

Jeg bruger kun facebook for at få info fra bl.a. Yousee derinde :D
Mich skriver, at det er fejlmeldt til Yousee. Det undrer mig noget - ihvertfald ser det ud som om du har fejlmeldt på Samsungs TV boks. Jeg kører ikke via en TV-boks. Jeg kører på Kabelanlægget med coax - altså ikke via internet.
Omdømme 7
Badge +3
Det er TV en guide der både anvendes af den gamle Samsung TV boks og af alle TV og blueray recordere. Coax.

Humax boksen (den nye) anvender samme TV-guide som App´en og PC guiden anvender. Hentes fra internettet.
Omdømme 7
Badge +7
Jeg må med skam erkende, at jeg overså, at det drejede sig om Samsung boksen. :$ Dem bruger jeg ikke mere. På mine Samsung TV, er der ingen information af de enkelte programmer.
har haft samme problem et par dage nu håber da de snart får rettet op på det :D

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P