Spørgsmål

Tv box afleveres tilbage til yousee..

Hej.. for noget tid siden fik min nabo nye tvbokse (gratis) (uden noget med småt) fra yousee.. jeg husker ikke helt hvorfor.. men jeg tror at de ikke kunne modtage det nye signal..
Nu har yousee lige kontaktet ham og sagt at hvis han ikke aflevere de gamle bokse skal han (betale for dem).. yousee.!!!

Men jeg har smidt dem ud i mellemtiden, da de ikke kunne bruges længere..

I princippet (hvis yousee har ret) føler jeg at jeg skal betale det, jeg er rigtig øv over det her, fordi jeg er bare en ven der gerne vil hjælpe..
Vh. Simon

15 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Hvilke bokse der tale om.? Kabel TV eller DSL.?
Det ved jeg ikke.. har det nogen betydning.?
Omdømme 7
Badge +6
Det kommer netop an på hvilken det drejer sig om.?
Hvorfor det.?
Ligemeget hvilken en det er, kan det vel ikke give yousee ret til at opkræve penge for noget som de giver væk til en bruger gratis og opkræve penge for noget de ikke har informeret om skal leveres tilbage
Omdømme 7
Badge +6
Fordi hvis det er til Kabel TV, så skal den gamle ikke tilbage, den kan frit beholdes når der lejes den nye. Derfor er det jo vigtigt at vide hvad der haves.
Han har den nye, de gamle var også til kabel tv
Omdømme 7
Badge +6
Samsung boksen skal ikke retur, den kan stadig bruges, og kan frit beholdes når den nye Humax !ejes.
Fra starten da Humaxen kom, så kunne man vælge at købe Samsung boksen for få penge eller returnere den, men senere blev det til at den kunne beholdes ved leje af Humax.
Hmm, kan yousee bekræfte det.?
Er du fra yousee.?
Omdømme 7
Badge +6
41353005 skrev:

Det burde de kunne. Det kan også bekræftes af flere andre brugere som har lejet Humax boksen og som har beholdt den gamle Samsung.
Omdømme 7
Badge +6
Dette er Humax boksen, ved leje af den kan Samsung boksen beholdes.

Omdømme 7
Badge +1
Radiomanden skrev:

ForumBruger879 skrev:

Det burde de kunne. Det kan også bekræftes af flere andre brugere som har lejet Humax boksen og som har beholdt den gamle Samsung.

Det kan jeg også bekræfte og det ikke engang ved leje af en ny boks.

Jeg afleverede 2 tidligere bokse på genbrugspladsen i 2013, som Yousee ikke gad at have retur da jeg spurgte dem, fordi de bokse var out dated.
Det var en af de gamle grå Sagem bokse og så en Samsung boks uden HDD, som de stoppede supporten af for flere år siden.

Så vi blev enige om over telefonen, at jeg bare afleverede dem på genbrugspladen den næste gang jeg skulle forbi der.
Så sparede Yousee også besværet og omkostningerne for det.
Omdømme 7
Badge +6
Sagem har ikke kunnet bruges i mange år, da de jo kun var MPEG2, det må være omkring 7-8 år siden eller længere de ikke kunne bruges mere.
Omdømme 5
Badge +5
Hej ForumBruger879

Jeg kan bekræfte hvad der skrives i tråden her :)

De tv-bokse vi skal have retur er Humax boksen (coax) og Cisco boksen (dsl)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)