Spørgsmål

TV-boksene fra YouSee er uanvendelige hvis du har 2 TV’er!

Hvis du som YouSee kunde har en TV-boks, og du overvejer at købe et ekstra TV og tilknytte en ekstra TV-boks til dette nye TV, så vil jeg fraråde alle denne løsning! Man vil ikke kunne optage TV-programmer på den ene boks, og se det optaget indhold på den anden boks???
Årsagen er at man som YouSee kunde ikke må have 2 af samme slags boks-type!?? Jeg har hos YouSee forsøgt at få 2 af de nye TV-bokse (YS-4000) som kan optage i “skyen”, så man kan se det optagede på begge TV’er.....men nej.....det kan man IKKE i året 2018???? Undskyld mig, hvad skal vi så bruge “skyen” til? Ja, se optaget programmmer når jeg ikke er hjemme og sidder hos min gamle farmor! Kom nu ind i kampen YouSee!?? Det er jo helt absurd, at man ikke må få 2 af de samme TV-bokse! Der er sgu rigtig mange YouSee kunder som har 2 TV’er og overvejer en ekstra boks!

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Jeg har fire TV og fire bokse, En 4k, der gemmer i skyen og tre af dem med HDD. Ikke noget problem.
Skulle jeg ønsket at se noget på et andet TV, der er optaget på 4k boksen, så kan jeg med min mobil via Chromecast se, den optagne udsendelse på alle mine TV.
Har aldrig opfattet det som et problem.
Hej Jørn. Jeg er opmærksom på at det kan gøres på denne måde. Men ærlig talt, så er det da den omvendte verden og noget “oldnordisk”, at man både skal have sin iPad- eller mobilenhed frem, logge ind på appen, og så caste op til TV’et gennem en Chromecast, som man også skal investere i!?
Hvorfor ikke bare 2 TV med 2 tilhørende bokse som kan kommunikere.....hvorfor alt det omsvøb?? Det kan jo lade sig gøre.....vi må bare ikke fr YouSee!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)