Spørgsmål

TV boksen

Hvorfor er der så lang en opstarts tid på boksen hver gang den tændes. Skal først gennemgå ip adr. m.m. hver gang den starter og det giver her en lang opstarts tid. Det kan da ikke være rigtig at den skal stå tændt konstant for at åbne med det samme

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hvad mener du med tændt?
Omdømme 7
Badge +6
Hver gang den tændes skal den først forbinde til nettet, derefter er den klar til brug, det tager Ca. 45 sekunder for den at forbinde.
Jeg stopper/slukker for boksen på den røde knap TV-BOKS oppe i øverste højre hjørne på fjernbetjeningen nå jeg er færdig med at se tv. Skal så trykke på den igen for at se tv igen og her kommer så den langeee opstartstid igen før vi kan se tv.
Omdømme 7
Badge +6
Det lyder ikke som om det er en kabel boks, men en DSL, så der kan hverken Joern eller jeg svare på, da vi har Kabel TV. Kunne dog forestille mig at den lige som Humax boksen skal melde sig før den er klar.
Humaxen kan dog vise TV så snart den tændes, hvorimod på DSL kan den med sandsynlighed kun vise det når den har forbindelse.
Omdømme 6
Badge +2
Det tager ca. 1 minut inden min Kabel boks er tilsluttet nettet, men kan godt vise TV inden, men den er så på høj strøm besparelse.
Omdømme 7
Badge +6
Bruger også høj besparelse, og det tager Ca. de 40 sekunder før den er klar.
Jeg har efter mit indlæg fundet ud af at jeg kan ændre min strømbesparelse fra høj til normal strømbesparelse. Derved har jeg fået en opstarts tid på ca 10 sek frem for en opstartstid på en til to minutter. Det tager dog lidt mere strøm.
Omdømme 7
Badge +6
Den bruger væsentligt mere i normal, faktisk lige så meget som når den er tændt, og det er for meget.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)