tv-boks og teksttv


  • Deltager
  • 0 kommentarer
hvornår mon man kan forvente at der er tekst-tv på tv-boksen. når der er en knap til funktionen så forventer man at den virker. 

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Det kan forventes når det er klar. Der skulle have været en opdatering sidste uge, men den er forsinket, hvornår den så kommer vides ikke, det vides heller ikkehvad den kommer til at indeholde, så vi må vente til den er der.

joel45 skrev:

hvornår mon man kan forvente at der er tekst-tv på tv-boksen. når der er en knap til funktionen så forventer man at den virker. 

Så er der gået yderlig 1½ mdr. og der er stadigvæk ikke kommet en opdatering med tekst tv :(
Der må da være en udviklingsplan, hvor man må kunne se hvornår man forventer der kommer tekst tv
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Der er en plan, og den er at det kommer, der ventes også på andre ting, det er også i planen.
For os hørehæmmede betyder det rigtig meget at kunne undertekste udsendelser på DR og TV2.
Iflg. "Radiomanden" findes der "en plan" for opgraderinger. Ca. tidspunkter burde derfor sagtens kunne meddeles - det kan vel ikke være et konkurrenceparameter?
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Det der er i planen var, at der skulle komme en opdatering hver 6. uge, det er så ikke lykkedes at holde den plan, så det eneste der kan siges lige nu er at det kommer. Der skrives på FB, når der spørges, at det kommer snarest, så må det ses hvornår snarest er.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg går ud fra, at der var tale om endnu et service mål fra Yousees side. Det Nikolaj (fra Yousee) reelt siger er derfor "Vi vil bestræbe os på at levere ny funktionalitet cirka hver 6. uge". Det vil kun ske, hvis ikke andet (f.eks. fejlretning med en højere prioritet) kommer i vejen. Yousee er smæk fyldt med disse service mål. Hænger vi os for meget i disse service mål, vil Yousee stoppe med at offentligøre dem.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Slangefar skrev:

Jeg går ud fra, at der var tale om endnu et service mål fra Yousees side. Det Nikolaj (fra Yousee) reelt siger er derfor "Vi vil bestræbe os på at levere ny funktionalitet cirka hver 6. uge". Det vil kun ske, hvis ikke andet (f.eks. fejlretning med en højere prioritet) kommer i vejen. Yousee er smæk fyldt med disse service mål. Hænger vi os for meget i disse service mål, vil Yousee stoppe med at offentligøre dem.


Jeg har ikke noget mod service mål. Det betyder så, at der skal komme opdateringer hv. 6 uge og ikke med 10 ugers mellemrum. Kan man slet ikke leve op til egne mål, bør man revurdere dem. Os der har boksen føler os ramt af manglerne. For os er det ikke "politik", men et reelt ønske om, at boksen snarest kommer til at virke optimalt.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)