Spørgsmål

Tv boks og netværk

Har den nyeste tv boks og for få den gang har jeg også fået netværk via Yousee.
Men pt melder tv boks i perioder at den mangler forbindelse til internettet, har forbindelse..., har ikke...., har forbindelse
Fysisk er de to enheder forbundet med kabel
Boksen er slukket, tændt flere gang og det samme er routeren, men problemet fortsætter
Og det betyder at jeg mangler programinformationer / tv-oversigt
Hvad skal gøres?

5 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Hej Strongvej fmd

Kunne se, at du manglede et svar.

Jeg tænker, om det er på bestemte tidspunkter, det sker? Om der er et eller andet, som du har bemærket påvirker det.

Kører boksen med høj strømbesparelse, når du slukker den, vil det tage lidt tid for den at få guiden frem, men når den så er der, skulle den gerne blive der indtil du sætter den i standby. Gør den ikke det, kan det evt. være en idé at prøve med en gendannelse af boksen. Det vil dog slette optagelserne, der ligger på den.
Hey.... Jeg tror desværre er en fejl med denne boks. For med nu 3 dages telefonsupport, er sagen nu sendt videre - og vil få svar i morgen om boksen skal returneres.
For efter at den er kommet på nettet, vil den ikke åbne op for Serie og Film, selvom internettet er lagt om til at skulle give adgang til disse.

Ligeledes vil jeg høre om det er muligt at tilgå boksens harddisk over nettet?
Sådan at man afspille optaget tv over ipad, telefon, computer m.m.
Omdømme 7
Badge +6
Der kan gå lidt tid før der er givet rettigheder til Film og Serier. Det er ikke muligt at se optagede udsendelser på mobile enheder, der må du se det live eller på Arkiv med TV og Film Appen.
Jeg har desværre siden jeg modtog tv-boksen for 14 dage siden næsten tilsvarende problem. Nyeste opdaterede Human tv-boks og nyeste youSee 5ghz router. Har kun mulighed for wifi fremfor kabling men kun 3 mtr og en gipsvæg mellem enhederne. Opstår ofte ud af ingenting mens den er tændt, hvor netdioden på tv-boksen begynder at blinke rødt. Ofte nødt til at genstarte boksen ved at slukke og tænde bagpå. Stand-by og tænd hjælper ikke. Boksen er indstillet til normal strømbesparelse og indtil videre tændt konstant.
Det virker som om, at vores 2 IPads er begyndt at vælge 2.4 GHz fremfor 5.0 GHz efter vi har installeret tv-boksen. Kan der måske være en sammenhæng.
Ærgerligt og irriterende for os kunder, at der skal være problemer med så nye produkter.
Omdømme 1
Badge
Min har samme problem.
Den har kørt udemærket, så begynder den på det pis, ingen internet, så er der internet.
Jeg har ikke ændret noget på mine indstillinger.
Så sent som igår virkede den som den skulle.
Den grønne meddelelse som kpmmer frem hele tiden er også irriterende.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)