Spørgsmål

Tv boks

Min tv boks skriver når vi har set tv 15-30 min at den lukker ned, fordi den er blevet for varm. Er der andre der har oplevet det og hvad gør jeg. Måske starter den efter 10-20 min, og måske kan vi ikke se tv resten af aftenen. Hilsen Anne

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Hvilken er der tale om.?
Omdømme 7
Badge +4
605582531 skrev:

Min tv boks skriver når vi har set tv 15-30 min at den lukker ned, fordi den er blevet for varm. Er der andre der har oplevet det og hvad gør jeg. Måske starter den efter 10-20 min, og måske kan vi ikke se tv resten af aftenen. Hilsen Anne

Er det en af de gamle Samsung bokse? Mja, de er lidt kendt for at de kan blive så varme, at det næsten er lige før man kan riste pølser oven på dem, sådan en af dem har jeg også haft en gang :-)
De skal stå et godt ventileret sted hvor at de kan få rigelig med frisk luft der kan køle dem ned, fordi de producerer en pokkers masse varme.
Så ikke noget med at have dem stående gemt på en TV hylde under TV'et, de skal stå for sig selv, hvor der ikke befinder sig noget lige over dem.
Omdømme 5
Badge +4
Hej Anne,

Kunne Per K's svar hjælpe? Hvis det kunne så tryk endelig på "bedste svar" på hans kommentar, ellers vil vi gerne høre om problemet er løst og evt. hvordan det blev løst :)

Vh
Nikolaj

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)