Svar

Tv arkiv

Så har vi igen igen problemer med tv arkivet, som kommer med en fejlmeddelelse. Desværre stemmer Yousees vejledningen ikke overens med den boks, som vi har fået.
Jeg har nulstillet boksen.
Jeg har slukket og tændt 3 gange for at opdatere software, men det lykkes ikke. Altså jeg har hevet stikket, da vores boks ikke har en tænd/sluk knap.
Hvad skal jeg snart mere finde på?
Har forøvrigt også slukket/tændt wifiboksen.
Øv altså!
icon

Bedste svar af Radiomanden 1 april 2018, 16:42

Der er problemer med adgang til Arkiv hos Fiber kunder.

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Hvilken boks.?
Jeg har kigget på den. Der står kun nogle lange koder. Og så N7700 - tc - 4 - d.
Jeg har kigget på den. Der står kun nogle lange koder. Og så N7700 - tc - 4 - d.
Like (0) Citér
Omdømme 7
Badge +6
Den har jeg tilfældigvis stødt på tidligere i dag, tror det er You Bio boksen den tjeneste er lukket, eller bliver det meget snart, så support på den kan være ophørt. Det kan også være den der bruges til TV via fiber, og der er problemer med Arkiv på den.
Tak. Vi ringer til yousee, når de åbner igen efter påske. 😏 Dan vi havde TDC, skrev de på et tidspunkt til os, at der kom en ny boks med posten, da den gamle var forældet. DET var service! Og vi havde ikke engang haft problemer. 😊
Omdømme 7
Badge +6
Er det kabel TV, eller er der via Fiber.?
Min mand siger, at det er fiber.
Omdømme 7
Badge +6
Der er problemer med adgang til Arkiv hos Fiber kunder.
Omdømme 6
Badge +7
Hej ForumBruger241

Jeg har markeret Radiomandens svar som bedste svar, da det er rigtigt, at der er lidt udfordringer med den lille kvadratiske Netgem boks i forhold til tv-guide og arkiv. Løsning er på vej! :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)