Svar

Trådløst TV

• Deltager
  • 2 kommentarer
Nogen her der har erfaring med trådløst TV?
icon

Bedste svar af Radiomanden 10 august 2017, 09:52

At Wi-Fi ikke virker optimalt kan skyldes flere ting, det kan være den kanal der bruges, det kan være husets mure der dæmper, forstyrrelser fra andre ting der kører på samme frekvenser, så der er flere ting der spiller ind.

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det var ikke meget at gå efter, og give et kvalificeret svar på. Hvad precist tænkes der på.?
Jamen spørgsmålet var bare sådan i almindelighed, vi har fået trådløst her i vores nye hus, jeg syntes ikke det kører særligt godt, så derfor kunne jeg tænke mig at vide om trådløst i det hele taget er udvikles nok?
Omdømme 7
Badge +6
At Wi-Fi ikke virker optimalt kan skyldes flere ting, det kan være den kanal der bruges, det kan være husets mure der dæmper, forstyrrelser fra andre ting der kører på samme frekvenser, så der er flere ting der spiller ind.
Ja det forstår jeg men findes der ikke en form for en extender ligesom til at forstærke WiFi med?
Omdømme 7
Badge +6
En extender, som det jo ligger i navnet, vil forlænge rækkevidden på signalet, den skal dog placeres rigtigt for at den kan yde optimalt, det vil sige et sted hvor den får fuldt signal, ellers er det ligemeget med at have en externder, den gør jo ikke et dårligt signal bedre.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)