Svar

Tekst-tv på DR3 signal?

Hvorfor kan man ikke få undertekster (ttv) på DR3? det har jeg som hørehandicappet brug for på alle de danske programmer der tekster med TTV. Programoversigten kan jeg heller ikke tage.

Hvorfor kan man ikke det?

icon

Bedste svar af Emil 18 juli 2016, 17:52

YouSee Forum er et kunde-til-kunde-forum og YouSee yder ingen direkte support eller kundeservice herinde.

Jeg vil anbefale dig at kontakte teknisk support på 70 70 40 40

Åbningtiderne er: hverdage 08-20 - weekend/helligdage 10-20

Du kan finde alle muligheder for at komme i kontakt med YouSee her. YouSee er også på Facebook og Twitter.

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
YouSee Forum er et kunde-til-kunde-forum og YouSee yder ingen direkte support eller kundeservice herinde.

Jeg vil anbefale dig at kontakte teknisk support på 70 70 40 40

Åbningtiderne er: hverdage 08-20 - weekend/helligdage 10-20

Du kan finde alle muligheder for at komme i kontakt med YouSee her. YouSee er også på Facebook og Twitter.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

asbj_rnmn skrev:
Hvorfor kan man ikke få undertekster (ttv) på DR3? det har jeg som hørehandicappet brug for på alle de danske programmer der tekster med TTV. Programoversigten kan jeg heller ikke tage.

Hvorfor kan man ikke det?

Hvis der bruges den nye Humax boks, så kan der ikke bruges TTV eller DVB tekst, da det ikke for nuværende er implementeret i den, det vil komme i en opdatering når den er klar.

Jeg er hørehandikappet så jeg kan ikke bruge telefonen. Derfor.

Når man kan modtage TTV på DR1 og DR2 burde det også kunne på DR3.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Døvetekst på DR3 er på side 396.

Har du ikke forstået det. Jeg kan ikke få tekster frem på DR3.

Omdømme 3

Badge +3
Det kan jeg heller ikke, da der modtages med den nye boks, den har ikke TTV, har dog prøvet på et andet TV som modtager Terrestisk og der virker det.

Det lyder dog underligt at der ikke er TTV på DR3 via Kabel TV.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)