Tekst tv på den nye tv-boks

Hvor mange år vil det tage at få tekst tv på den nye boks så også jeres døve kunder tilgodeses ??? - Men i gider nok ikke at svare lige som jeg kan nedad så hvorfor overhoved stille et alment spørgsmål, de døve vil i altså ikke have som kunder eller ?

9 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Dette er et kunde-til-kunde-forum. Yousee svarer meget sjældent, men kigger med, så din kritik bliver nok noteret. Ønsker du et svar, kunne du prøve at spørge Yousee på Facebook, hvis du har adgang til dette medie. 

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Det kunne formodes, at det er med i den opdatering som skulle være kommet, men som er blevet forsinket, men det vides ikke hvad der vil være med i opdateringen.

Mon vi kommer til at vente længere end til næste opdatering (som er lidt forsinket)? Man kan næsten ikke levere en boks uden understøttelse af løse undertekster og teksttv, så det må stå allerøverst på listen.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Det er jo  blandt de ønsker der blev fremsat !ige fra den kom ud, men vi er ikke herre over hvad de enkelte opdateringer indeholder, og hvornår de enkelte ønsker vil være i dem.

Det er næsten forkert at kalde det for ønsker. Det er jo et krav, at boksen understøtter disse ting. Så de var kommet selv uden en ønskeliste :)
Omdømme 3

Badge +3
 Der manglede da den blev frigivet, det kom ikke i første opdatering, så hvornår tror du det kommer.? Derfor skriver jeg ikke at det med garanti komme i den næste, da det jo netop ikke vides.

Dvb-undertekster er alfa og omega, så de må have arbejdet på det fra dag 1. De må efterhånden have haft tid nok til at at stykke det sammen. Så jeg tror næsten på det.

Jeg tror også der er et lille håb for teksttv. Vi finder ud af det om et par dage :)

Omdømme 3

Badge +3
Jag vil ikke give dig uret i det, men sålænge der ikke foreligger noget om det, så kan det ikke vides.

Nu mangler vi at kunne oprette afstemninger. Så kunne vi have stemt om det :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)