Spørgsmål

TDC til YouSee boks

Jeg er oprindelig kunde ved TDC og har derfor udstyr fra TDC. Flere bekendte, som er kunder ved YouSee oprindeligt har noget andet udstyr.

Jeg opgraderede min TV pakke for få dage siden, og i den forbindelse blev jeg anbefalet at få skiftet mit udstyr. Jeg kontaktede min lokale YouSee butik, som bad mig om at medbringe det 'gamle' udstyr.

Ekspedienten i butikken forklarede mig dog, at det udstyr jeg havde var det, som de stadigvæk sendte ud.

Jeg kan jo se i butikken, at det er en ny boks + fjernbetjening. Jeg kan se på hjemmesiden, at det er en anden boks + fjernbetjening, som der reklameres for - er det helt umuligt at få opdateret sit udstyr?

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det er korrekt at der en ny TV boks med mange muligheder, men den er IKKE til DSL, der er intet nyt til dig da det er DSL der haves.
Omdømme 5
Badge +4
Hej Daniel,

Radiomanden har helt ret - den tv-boks du kan se flere steder lige nu, er vores Humax-box som Kabel-tv kunder kan benytte.

Det skal dog i den forbindelse siges, at vores tv-bokse til DSL TV absolut ikke er "forældet", og vi opdaterer dem løbende med nye funktioner og features. Faktisk vil vi i løbet af de næste 5 uger opgradere din tv-boks, så du får nogle nye features - læs mere lige her Ny opdatering til DSL tv-boks :)

Vh

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P