Spørgsmål

Streaming via apple tv

Jeg er meget uforstående overfor det faktum, at kun Yousee ikke kan streames via Apple tv... den funktion har tidligere fungeret upåklageligt... når man så ringer ind, får man at vide, at man skal prøve Chromecast!?!? Det kan da ikke passe, med mindre Yousee har politiske intentioner eller økonomiske interesser i Chromecast...

Stram op!

Det er vel ikke SKAT?!?

17 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Korrekt, der kan ikke Streames, men der kan bruges Airplay.
Jeg har samme problem. Jeg kan ikke længere streame TV fra min Yousee app. på min iPad eller iPhone til mit apple tv. For 2 dage siden virkede det perfekt. Alle mine andre apps har ikke. problemer med at sende til mit apple tv.

Hvad er der foretaget af ændringer?

Håber i kan hjælpe med at løse mit problem.
På forhånd tak.

Mvh. Edvin
Hej Edvin,

Jeg har helt samme problem
Omdømme 5
Badge +7
Hej Alle

Jeg er spændt på at høre om I fik gang i streamingen via Airplay?

Der er mig bekendt ikke lavet ændringer som gør at det ikke skulle virke.

Vh.
Virker igen...!!!!
Så kan der ikke streames via AirPlay eller Chromecast igen....!!!
Vi har den lidt underlige situation at min kone kan streame via airplay på sin telefon, men jeg ikke kan. Får bare en fejlsmeddelse at der er problemer for øjeblikket,,,,,, hvilket de jo for så vidt har fuldstændig ret i. Dette har stået på et par måneder efterhånden.
Hun har ikke opgraderet sin IOS længe hvor imod jeg er på IOS 10.2
Hun har en Iphone 5S
jeg har en Iphone 5SE
Yousee har et problem, for jeg kan streame for alle mine enheder når det gælder Netflix, DR, TV2 Play, osv.... Det er kun Yousee appen, der ikke virker og du har nok ret i, at det kom omkring en iPhone opdatering. For nogle dage siden virkede det kortvarigt, men nu er den gal igen.
Kasper skrev:

Hej Alle

Jeg er spændt på at høre om I fik gang i streamingen via Airplay?

Der er mig bekendt ikke lavet ændringer som gør at det ikke skulle virke.

Vh.

Omdømme 4
Badge +6
Hvis problemet er opstået efter opdatering til iOS 10, så kan det meget vel skyldes, at der forsøges at bruge skærmdublering/spejling. Det fungerer ikke sammen med vores app. Derimod skal man starte udsendelsen i app'en og derefter bruge Airplay-ikonet i app'en.

Se mere her: https://kundeservice.yousee.dk/underholdning/funktioner-og-brug/brug-chromecast-eller-airplay/airplay-ios10
Vores virker stadig ikke på Yousee appen. Hverken på Apple tv eller Chromecast
Jeres app virker ikke på airplay - enten får man ikke forbindelse eller også fryser det efter 1-2 minutter. ALLE (TV2PLAY +DR) virker upåklagelig. Noget er galt - og jeres kommentarer fra "Stefan + Kasper" virker IKKE og tenderer til at være unødigt fyld og tidsspilde. Hvis I ikke ved hvad der er galt- så skriv det. Hvis I har råd til hvad man selv kan gøre / teste af - så skriv det. I ved godt hvad I lover og blærer jer med i reklamerne - men I lever slet slet ikke op til det. Se alene antal kommentarer til "Stefan og Kaspers svar".
Talte i dag med en dygtig Yousee medarbejder. Efter at have prøvet nogle ting på iPad'en nåede hun frem til løsningen: Nulstil Apple TV! Det gøres på Apple TV under indstillinger, generelt. Det hjalp straks.
Jeg gik ind til min anden Apple TV og genstartede den, det hjalp så på den.
Nu virker Airplay perfekt fra TV/Film Appen.
Korrekt at det virker igen ved at man nulstiller Apple TV. Problemer er bare at dette skal gøres igen og igen - faktisk efter hver 2. eller 3. gang app'en er blevet brugt. Det er altså ikke løsningen.
Omdømme 5
Badge +7
Hej Alle

Se gerne mit svar i denne tråd:

Streaming af Yousee til Apple TV virker ikke
Kasper (fra Yousee), du kan simpelthen ikke blive ved med at være så ignorant.

Læs nu de kommentarer, der er herinde;
Vi har vidst alle forstået at man kun kan streame via AirPlay.
Jeg har selv samme problem, og har nu (i runde tal) nulstillet mit Apple TV 20 gange. Det virker et par timer efter, og så kommer fejlbeskeden ellers tilbage.

Hvis du har svært ved at finde en løsning på dette, så foreslår jeg at du tager fat i din leder, og fortæller ham at du ikke kan løse det her problem. Det er ikke et nederlag, men viser derimod din leder, at du er en ansvarsfuld og ærlig medarbejder.

I skal have løst der her problem snarest, ellers mister I snart endnu en kunde. Og så kan det godt være at du tænker "det er jo bare en enkelt kunde, hvad gør det". Men det skal jeg fortælle dig. Hvis man har en så presset indtjening som TDC group har lige nu, så skal man for alt i verden, sørge for at ALLE kunder er tilfredse: hvem ved, måske kan kunderne fungere som en slags ambassadører for yousee. Lige nu er der meget langt mellem snapsen inde på teglholmen, og det bliver I nødt til at tage seriøst.

Hav en god aften,
Hilsen en svært utilfreds kunde, der heller ikke fik set dronningens nytårstale.
Omdømme 5
Badge +7
Hej PatrickEngbo

Jeg kan sagtens forstå frustrationen :(

Som tidligere nævnt så er det en problemstilling der undersøges.

Såfremt der dukker noget nyt op i forhold til Airplay understøttelse og løsning på de udfordringer der opleves, så vender jeg naturligvis tilbage med det her på forummet.

Venlig hilsen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P