Spørgsmål

Stream af eget indhold (musik, film, billeder) fra Netværksharddisk (NAS) til TV

Jeg har problemer med forbindelsen fra vores netværksharddiske (WDMyCloud og Netgear ReadyNas) til vores TV'er (Samsung og Panasonic).
WDMyCloud har tidligere fungeret godt sammen med Samsung TV, men hos en anden udbyder, vi har nu arvet TV og WDMyCloud og regnede selvfølgelig med det bare var tilslutte til router/internettet fysisk og så vupti! Men når Tv tændes viser den ikke WDMYCloud overhovedet. WDMyCloud fungerer fint fra vores PC, Samsung TV fungerer fint og er online uden problemer. Hvorfor kan de to nu ikke sammen mere? Er det det nye netværk?
Panasonic TV kan så i det mindste se at WDMyCloud er på netværket, men indhold gider den ikke vise os?
Panasonic TV + Samsung TV kan samtidig også se NetGear ReadyNas, men ej heller om de vil vise os indholdet.
Hvad er der galt? Begge TV er smart Tv og købt indenfor de sidste to år.
JEG er overhovedet ikke PC og netværksekspert og har virkelig brug for hjælp, jeg ved ikke hvad jeg skal gribe eller gøre i, hvor starter jeg? Hvad gør jeg forkert og hvordan når jeg frem til målet.
(Som, hvis det er utydeligt, tydeliggøres nu; Jeg vil være i stand til at streame (egne Billeder, Film og musik) fra begge netværksharddiske til begge TVer)
Som sagt Begge Netværksharddiske virker fint via PC, men streaming til TV er en udfordring.
Vil du/I hjælpe mig?

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8