Spørgsmål

Spol tilbage melder fejl + gamle programmer kommer op igen

• Deltager
  • 3 kommentarer
Min TV-boks er nu begyndt at gå i smadder når jeg vil spole tilbage i programmerne for 2 dage siden begyndte den så ikke og vil spole tilbage i programmer, kommer hele tiden frem med at man skal ha været 10 sekunder på kanalen inden spoling er tilgængelig... kan nu ikke forstås da jeg oftest har den kørene på samme kanal i flere timer...
Har også tjekket for opdateringer, men har den nyeste

Den er også begyndt at optage gamle programmer igen dog uden at jeg kan se dem bagefter (alligevel ikke optaget) dette sker også når jeg for altid har slette serien eller program til ikke at optage mere, lyder også helt mystisk - nogen der ved hvordan det stoppes for ikke at fylde hardisken med for meget unødvendig gammel bras

Håber så meget nogen kan hjælpe før jeg evt kontakter Yousee - forhånd tak :D

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +4
1. Er du sikker på det er en optagelse og ikke en live TV udsendelse, du forsøger at spole tilbage på ?

2. Hvis det er en optagelse, så kommer du normalt ind i starten af den, hvorfor skal du spole tilbage ?

3. Hvad sker der hvis du trykker på "start forfra" knappen inde i optagelsen ?

4. Hvis du går ind i min side, optagelser, og rykker til højre, over til planlagte optagelser, hvad har du så af planlagte optagelser ?

5. Prøv iøvrigt at tage strømmen i et minut bag på boksen eller på stikkontakten
Omdømme 7
Badge +7
Hej kmjn

Fik du løst udfordringerne med boksen? :)

Jeg kan se at mich har forsøgt at hjælpe dig med et godt langt svar her - kunne du bruge det? :)

Ved gerne tilbage og marker løsningen eller det der førte til den via knappen bedste svar. Så kan andre bruge hurtigt se at der findes en løsning på emnet :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)