Svar

Spol i egne optagelser på YouSee boks (Cloud boks)


Omdømme 1
  • Deltager
  • 4 kommentarer
Ja, så skete det alligevel, det som jeg frygtede, efter boksen opdaterede sig i dag, er det nu ikke muligt at spole i sine egne optagelser?! Den skriver " Du kan kun spole i indhold du har set på denne kanal" Dette har den aldrig gjort før, kun på det jeg har set i Arkiv. Har jeg foretaget optagelser, har jeg _ALTID_ kunne spole i dem... Men det ser ud til at være slut nu.....

Er jeg den eneste som er udsat for dette, eller er det en "fejl" det ikke er muligt mere?
icon

Bedste svar af joern 10 juni 2018, 18:58

Prøv at slukke boksen bagpå. Tænd igen og boksen genstartes.

Se original

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +7
Prøv at slukke boksen bagpå. Tænd igen og boksen genstartes.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)