Sletning af optagelser på den nye boks er ikke godt nok.

Sletning af optagelser på den nye boks fungerer ikke godt nok.

Til udviklerne på den nye TV Boks.

Når man skal slette et optaget program, skal man først ind og finde det (Menu, pil ned til Min side, 2 x pil ned til optagelser, X pil ned og højre til programmet, pil til højre til optagelser). For så at slette: Pil til venstre til slet, OK, Pil venstre (2 gange hvis der er mere end 1 afsnit) og så OK igen. det tager alt for lang tid.
Der mangler en muliged for at vælge "flere afsnit" samtidig eller en genvejstast til slet, så det bare er "slet + OK".

OG, er der mere end 1 afsnit, og man kommer ved en fejl kun at trykke 1 gang til venstre, så sletter den lige ALLE afsnit uden at spørge om bekræftelse.
Det kan meget nemt ske at man eller remoten lige misser et tryk til venstre og bagefter trykker OK, og så mister man altså lige ALLE afsnit man har optaget :-(

9 Kommentarer

2112682 skrev:

Det kan meget nemt ske at man eller remoten lige misser et tryk til venstre og bagefter trykker OK, og så mister man altså lige ALLE afsnit man har optaget :-(

HELT ENIG! Som minimum skal der bekræftes når man vælger at slette hele serien.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Før der slettes bliver man da spurgt. Sletter man så - på trods af spørgsmålet - hele serien, så skulle man sikker havde gået til Louis Nielsen.:)
Joern, Problemet er at "bekræftelses knappen" er ikke en knap, det er en valgmulighed, og der kan et nemt gå galt hvis man lige taster lidt hurtigt.

Men hoved essensen i min post var også at der er ALT for mange tryk involveret i at bruge boksen.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Det er da som man tager det, når en udsendelse er set skal der få tryk til for at slette, det er ikke mere besværligt end man gør det til.
Omdømme 3

Badge +3
2112682 skrev:

Joern, Problemet er at "bekræftelses knappen" er ikke en knap, det er en valgmulighed, og der kan et nemt gå galt hvis man lige taster lidt hurtigt.

Men hoved essensen i min post var også at der er ALT for mange tryk involveret i at bruge boksen.

Brug tasten "Min side", så kommer du direkte ind til bl. a. optagelser.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Ja, det er slet ikke så besværligt.
Ja man kommer for nemt til at trykke på slet hele serien - det er sket et par gange da den jo ikke altid registrere alle klik.

Og man skal netop gennem rigtig mange tryk, for at slette dubletter.

Jeg håber de har et extra lager af remotes til når den vi har, bliver slidt ned :D
2112682 skrev:

Til udviklerne på den nye TV Boks.

Når man skal slette et optaget program, skal man først ind og finde det (Menu, pil ned til Min side, 2 x pil ned til optagelser, X pil ned og højre til programmet, pil til højre til optagelser). For så at slette: Pil til venstre til slet, OK, Pil venstre (2 gange hvis der er mere end 1 afsnit) og så OK igen. det tager alt for lang tid.
Der mangler en muliged for at vælge "flere afsnit" samtidig eller en genvejstast til slet, så det bare er "slet + OK".

OG, er der mere end 1 afsnit, og man kommer ved en fejl kun at trykke 1 gang til venstre, så sletter den lige ALLE afsnit uden at spørge om bekræftelse.

Er 100% enig og det virker som udviklerne ikke kender eller har prøvet dette med den gamle boks. SMt-h3126 Alt var mere simpelt og overskueligt. Den nye kan da nogle gode ting, men jeg forstår ikke hvorfor man ikke udviklede den gamle på hardwaresiden i stedet for en helt ny og stadig ufærdig boks, selv efter dagens opdatering med tekster.
Omdømme 3

Badge +3
Man skal ikke i "Menu" for at slette optagelser. På "Min side" er man direkte på optagelser.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)