Spørgsmål

Sikkerhedspakken - Nyeste version

En ven gjorde opmærksom på at jeg lige skulle tjekke om jeg havde den nyeste version af Yousee sikkerhedspakke. Det troede jeg da at jeg havde. Min ven begyndte at fortælle hvordan den nyeste vesion så ud: Bl.a. Symboler i venstre side. Jeg tjekkede og der var ingen symboler. Jeg opdagede at det faktisk var en gammel version jeg havde på min pc. :-O
Hentede derefter den sidste nye version og fik din installeret.
Det er ikke første gang at jeg overraskes over at der findes en ny version.

Jeg ved godt at jeg BURDE besøge yousees webside, for derigennem holde mig orienteret, men når der ikke er problemer så glemmer jeg det.

Er det mig der overser en mail, når der foreligger en ny version?

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hvordan gjorde du det?
Hvilken version har du nu?
Indrømmet: Jeg var sikker på, at opdateringerne kom automatisk.
Min version er 17.0
Hentede den fra denne side:
https://kundeservice.yousee.dk/bredbaand/installation-og-opsaetning/saadan-installerer-du-yousee-sikkerhedspakken/windows

Kan ikke huske hvad min gamle version hed, men den nye er
Common Component Framework 2.93 build 171

Jeg synes faktisk at den BURDE komme automatisk, eller som minimum at man får en mail med info om at der er kommet en ny. :-(

Omdømme 7
Badge +7
Har samme version, men den er kommet automatisk - tror jeg nok.
En person har fortalt mig at hos ham popper der et skilt op, med oplysning om at der findes en ny version, når man klikker på mulighederne i programmet.

Det gør der ikke hos mig. Derfor kunne det tyde på at jeg måske mangler at aktivere noget, enten i programmet eller måske på "mit yousee".

Nogen der ved noget om det?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P