Spørgsmål

Samsung One Connect - Kortlæser


Hej

Vi har netop købt et Samsung tv med deres One Connect Box løsning.

Tillige har vi valgt Grundpakken fra YouSee

Modtaget kort fra YouSee som nu er placeret i STRONG/YouSee kortlæser og indsat i One Connect, er genkendt.

Vi kan dog stadig ikke se de angivne kanaler, vi får nedenstående meddelelse på vores tv skærm når vi fx skifter til TV2

"Du har ikke adgang til kanalen" også så ellers beskeden, "Kodet Signal"

Kan nogen hjælpe

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Hvis der kun er Grundpakken der haves, hvorfor bruges der så et kort.? Da et sådan jo ikke skal bruges til den pakke. Skal kun bruges til bland selv.
Hej Radiomanden

Det skal jeg ikke kloge mig på.

Det er YouSee der har sendt mig et kort, hvilket har ledt til indkøb af kortlæser, og nu ovenstående problem
Omdømme 7
Badge +6
Kan ikke tro at der bliver sendt et kort medmindre der er brug for det, og det er der ikke når der kun er Grundpakken. Er der bestilt andet end den.??
Hej

Nej der er ikke bestilt andet end grundpakken.
Omdømme 7
Badge +6
Hmm. For der skal ikke foretages andet end at tilslutte TVet til vægdåsen og indlæs kanaler.
Dette er udført, både med og uden kort indlæst.

Vi har stadig ikke adgang til fx TV2 & TV3

Tror det kræver et opkald til YouSee kundeservice/teknisk hjælp...
Omdømme 7
Badge +6
TV2 ligger på plads 3, TV3 ligger på plads 4. Begge på 594 Mhz sammen med Kanal 5. Som er på plads 5.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)