Svar

Priser på kabel-tv stik

• Deltager
  • 3 kommentarer
Hej

Vil lige høre, om der er nogle, der kan give et bud på, hvad det vil koste at få installeret 5 stik til kabel-tv og internet?

Altså fra gaden og ind i fem forskellige rum?

På forhånd tak

M Holm

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det er nok ikke så helt lige til at svare på, hvis der fra vejskab skal graves kabel ned, så er gravning på egen grund for egen regning, montering af vægudtag fra You See's termineringspunkt kan du sikkert få gjort billigere ved at henvende dig til forskellige installatører og få et tilbud på arbejdet.
Okay :) Der skulle være et enkelt stik ind i huset, måske en mindre detalje at få med. Men ellers må jeg bare igang med at sidde og høre vente melodier rundt omkring :)
Omdømme 7
Badge +7
https://kundeservice.yousee.dk/abonnement/priser/gebyrer-og-engangsbetalinger/tv
Omdømme 7
Badge +6
Det er jo ikke en mindre ting at der allerede er ført kabel til ejendommen, så spares de penge, men stadig, indhendt tilbud på installationen.
Slangefar - Den havde jeg ledt efter i alt for lang tid :) Takker :)
Omdømme 7
Badge +6
Indhendt stadig tilbud fra en lokal installatør, de kan sikkert gøre det billigere.
Radiomanden - Det vil jeg absolut også gøre :) Skal samtidig have ordnet el så alt spiller :) Men nåede ikke at komme i kontakt med YouSee idag så ville godt have lidt at kunne regne ud fra :)

Men tak for hjælpen :)
Omdømme 7
Badge +6
Når der samtidig skal ordnes elinstallationer, så er det jo helt oplagt med en lokal, så det hele gøres af en omgang og af samme person.
Omdømme 5
Badge +7
Hej Gubbi

Blot til info så har jeg lige markeret Slangefars indlæg som bedste svar :)

Når "Bedste svar" er markeret, er det for andre brugere med samme problemstilling nemmere at finde løsninger og svar her på forummet :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)