Påmindelse om kanalskift

• ash
  • Deltager
  • 1 kommentar
Jeg savner den funktion, hvor man kan lave en påmindelse om planlagt kanalskift evt. automatisk ja/nej (fortryd) på min YouSee Plus tv-boks, som jeg har kunnet i mange år på min tv-boks fra Fibia.

Det må jo kunne lade sig gøre i år 2016, så man ikke kun er nødt til at optage programmerne.

Selv mit tv har den funktion, men da jeg jo gerne vil bruge tv-boksen, kan jeg ikke bruge tv'ets funktion, desværre.

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
You See + boksen, med det mener du vel den gamle Samsung, da Humaxen ikke er en + boks.

Der vil næppe gøres mere ved Samsungboksen, da den udgår, og er erstattet af Humaxen, den har heller ikke den funktion du spørger efter, men den kan optage flere udsendelser af gangen.

Tak for dit svar, men det drejer sig om den nye tv-boks, der gerne skulle kunne denne funktion, så hvis den helt nye hedder Humax, så er det på den.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Det kan den som skrevet ikke. Næppe heller højt prioriteret, hvis der i det hele taget er tænkt over det.

Du kan skrive det i denne tråd http://forum.yousee.dk/t5/Kabel-TV/Ønsker-til-den-nye-boks/m-p/94326#M4075

Så kan det være det bliver taget med i en fremtidig opdatering.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)