Spørgsmål

optagelser på Yousee box med harddisk hakker og pixelerer

optagelser på Yousee box hakker og pixelerer samt skrattende lyd.

Ved check af indstillinger på boxen er der ingen fejl på signalet.

Hvad kan der være galt.

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Meget få oplysninger, hvilken enhed.? Kabel TV eller DSL.?
Hej, det er kabel tv og yousee Samsung box med 160GB harddisk.
Omdømme 7
Badge +6
Den skal ganske sikkert udskiftes, det er en af de ældste bokse. Så skift den ud med den nye.
Tak for svar, købte den fra ny for nogle år siden i yousee butik, den har aldrig kunnet optage uden disse fejl, den har været til rep. 4 gange uden de har fundet fejlen, nu er der jo ikke garanti mere og en ny skal lejes, den kan jo ikke købes såvidt jeg har fået oplyst på kundeservice.
Omdømme 7
Badge +6
Humaxen kan kun lejes, hvis din forening har en aftale, så er det Kr.30/måned, ellers er det Kr.99/måned.
Tak for svar, det passer fint med hvad jeg fik oplyst på kundeservice, men at Yousee sælger et produkt med harddisk som ikke virker, og fastholder at de ikke kan finde nogen fejl og derfor ikke ville give mig en ny eller pengene tilbage, er plat og svindel og penge ud af vinduet.
Omdømme 7
Badge +6
En Samsung boks med kun 160Gb HDD er bestemt ikke en ny boks, det er en af de første der kom frem, de senere havde 320GB, så din er gammel. Så har du haft den så længe kan jeg godt forstå at den ikke kan holde mere. De kunne vist også kun lejes i begyndelsen, havde selv en for en del år siden, det var en med 320GB. De skulle have et godt signal for at kunne modtage ordentligt.
Det er rigtigt at den har nogle år på bagen men har aldrig virket, derfor skrev jeg her på siden, måske andre har haft samme problem og evt. ved hvad det skyldes og om den kan laves.

Efter 4 gang til rep. blev den lagt væk i skabet hvor den har ligget i nogle år, tog den så frem igen igår og den opdaterede software da den blev sat til, men samme fejl ved optagelse, derfor dette indlæg.
Omdømme 7
Badge +6
Skrot den og få Humax boksen i stedet for. Den får du mere ud af.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)