Optagelser bliver ikke gennemført (den nye Yousee tv boks)

Vis første besked

36 Kommentarer

EPG hvad mener du ? Mener du via optageren ... der har jeg altid kunne optage og rød knap væk på film og ikke andre ting
Omdømme 7
Badge +6
Ja, EPGen.

Også der jeg altid har gjort det og ingen rød knap ved film ... når jeg trykker det program frem jeg vil optage
Radiomanden skrev:

Ja, EPGen.

Proaktiv skrev:

Radiomanden skrev:

Ja, EPGen.

Ingen optageknap
Omdømme 7
Badge +4
Du kal ikke gå derind, men trykke på den røde opå fjernbetjeningen i billedet inden
Kan se hvad du mener - har bare sat den op med B&O fjernbetjening, der er ingen rød knap. Men hiver jeg anden betjening frem så virker det når jeg trykker på rød knap ... men lidt bøvlet med 2 fjernbetjeninger og man fjerner rød knap på film lige pludselig ... har altid virket ved at gå ind på optagelsen
Omdømme 7
Badge +2
Mener du at det er din B&O remote som ikke har den røde tast?
Det er måske en af de her Beolink 1000 eller 5000 remotes?

Ja de er lidt af noget mangelfuldt skidt. Sådan en havde en af mine venner også fået smidt i nakken med sit TV der i slutningen af 90'erne, som ikke havde den røde, grønne, gule eller blå tast.
Derfor købte han sig senere en Beo4 Remote i stedet for.
Per K skrev:

Ja de er lidt af noget mangelfuldt skidt. Sådan en havde en af mine venner også fået smidt i nakken med sit TV der i slutningen af 90'erne, som ikke havde den røde, grønne, gule eller blå tast.

Nej - jeg har deres nyeste fjernbetjening.
Omdømme 7
Badge +2
Proaktiv skrev:

Per K skrev:

Nej - jeg har deres nyeste fjernbetjening.

BeoRemote One? Den har da de røde, grønne, gule eller blå taster.
Du kan sågar se dem meget tydeligt at de sidder det samme sted som piletasterne:
https://www.bang-olufsen.com/da/collection/apps-and-accessories/beoremote-one
[quote=cati]

Er det en humax kabel TV boks du har ?

Er routeren en 5 Ghz ? Det står nor malt i SSID navnet[/quote

Jeg har vist fået løst problemet, fik et link inde på Facebook /yousee som ser ud til at virke nogenlunde, nu optager den nået at det jeg sat den til, bortset fra en udsendelse i nat[/quote]

Du skriver at du fik et link som løste problemet. Hvilket link/hvad var løsningen?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)