Spørgsmål

Optage med undertekster på yousee boks

Ved den nyeste opdatering af boksen i juni 2017 oplyses, at danske undertekster med optagelse på de danske programmer (DR1, TV2, Charlie m.v.) nu er løst. Et andet sted oplyses, at det ikke gælder DR1, TV2, Charlie m.v.??? Jeg kan imidlertid ikke optage meddanske tekster.
Når jeg afspiller en dansk optagelse og spoler, ses th. 3 prikker, og disse viser teksten: Undertekster fra. Jeg kan ikke ændre den til undertekster til. Hvad er formålet med det??

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Seneste information angående optagelse af TTV, så er det ikke en funktion der vil blive implementeret. Det er kun muligt med undertekster til/fra på de kanaler der anvender DVB tekst.

Valgfri undertekster er på:

BBC Brit
Disney
DisnXD
Animal
BBC E
TCM
SVT1
SVT2
NRK1
World
Science
Nature
History
Explorer

Synstolkning kan vælges på:

Kanal5
Kanal4
6’eren
TLC
Discovery

TTV på optagelser
Denne vil desværre ikke blive lagt ind.
Hvorfor har man reklameret med, at der nu er undertekstfunktion på DR1, TV2, Charlie mv. Og hermed erkender et brugerbehov ved direkte tv MEN IKKE ved optagelse?
De besvarede desværre ikke mit spørgsmål vedr. De 3 prikker med undertekst til og fra.
Jeg er nok på vej til at aflevere boksen igen ligesom mange andre med samme behov.
Omdømme 7
Badge +6
Funktionen der ligger derunder er som skrevet til undertekster på de nævnte kanaler der har valgfri undertekster.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)