Spørgsmål

Optage funktion forsvundet?????

Jeg har en tvboks - model YSR-2000, hvor optage funktionen pludselig er væk efter opdatering af boksen dags dato, men det er af en eller anden grund, kun ved film og ikke andre programmer...?? !!

Hvorfor ?? - Kan I sørge for at rette dette hurtigst muligt, tak.

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det er så ikke noget dette forum kan hjælpe med.
Har selv Humaxen, og den optager fint alt hvad den skal inklusiv film, så hvis der er en fejl, så er den ikke generel.
Der er andre der har samme problem efter den sidste opdatering, så den er nok mere generel end hvad du tror. den røde optageknap er væk, så man ikke kan sætte den til at optage film, men ja man kan sidde og vente til det man vil optage kommer og så trykke på fjernbetjeningens røde optageknap... meeeen, det er jo svært hvis man ikke er hjemme...

Hvis det ikke hører til i dette forum, hvor skal jeg så oprette dette indlæg??
Omdømme 7
Badge +6
Som det ses her i EPGen kan der fint markeres en film og trykke på optagelse. Hvordan vil du ellers gøre det.? Det må være en fejl 40.

Ja, efter at have forsøgt forskellige ting, lige efter mit indlæg, fandt jeg ud af, at man kunne trykke på rec knappen på fjernbetjeningen, efter at man kun trykkede 2 gange på tv-guide og zappede frem til filmen :D
Men det giver mig jo ikke svar på, hvorfor at det røde rec icon er væk.. og kun på film...! - når jeg trykker 3 gange på tv-guiden...? Hvilket er det jeg altid har gjort, da det er her man også kan læse, hvad filmen handler om og som jeg fik vist i YouSee butikken, da jeg hentede min boks. Det virkede inden den sidste opdatering,
Så det er den anden måde at gøre det på, som du som er superbruger åbenbart ikke er klar over...!? - siden du spørger hvordan jeg ellers vil gøre det...

Om din kommentar med hensyn til fejl 40, er en rigtig fejl (jeg tvivler) eller en nedladende og hånende dumsmart bemærkning ved jeg ikke... Men, jeg har stadigvæk kun 2 muligheder, når jeg trykker 3 gange på tv-guide knappen på fjernbetjeningen, når jeg vil sætte boksen til at optage film og det er Hjertet og kanal ikonet... afprøvet i dette øjeblik på filmen Alene hjemme på 3Puls... På 3+ og serien NCIS har jeg det røde optage ikon og det er der også på DR1 Ørkenens sønner... det er KUN på film på ALLE kanaler det mangler!

MEN, da du jo ikke kan hjælpe med dette problem, så ringer jeg til YouSee i stedet for. Der får man i det mindste en respektfuld behandling.
Omdømme 7
Badge +6
Denne lille fejl vil blive rettet i næste opdatering.

https://forum.yousee.dk/kabel-tv-8/tvboks-model-ysr-2000-101017/index1.html#post121688

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)