Spørgsmål

Opdatering hver dag

• Bruger
  • 8 kommentarer
Humax tv-boks. Kan det passe, at min tv-boks opdaterer hver dag? Det har den gjort i ugevis.

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +2
Hej, nej det er ikke normalt, min gør det max. 1 gang om ugen...

Men det er en kanal opdatering uden jeg kan se noget er ændret tit...
Omdømme 7
Badge +7
Ja, det lyder som en opdatering, som ikke bliver modtaget korrekt. Vi havde en router fra YouSee (3890), som genstartede omkring en gang i døgnet, da den ikke ville opdatere korrekt.
Omdømme 7
Badge +6
Seneste opdatering er 2.140.08 til 4000 boksen, og 1.140.08 til 2000 boksen, så er det en af dem, så er der den seneste, og der skal ikke opdateres yderligere.
Jeg prøver at se hvilket nummer opdateringen har næste gang
Jeg prøver at se hvilket nummer opdateringen har næste gang
Omdømme 7
Badge +6
Der kan ses på et hvilket som helst tidspunkt.
Omdømme 1
Badge +1
Hej Cubix

Jeg stikker lige snuden ind og giver mit besyv med, da jeg ikke kan se, dette tidligere er blevet nævnt:

Hvis din Humax-boks er tilkoblet internettet trådløst og har problemer med at fastholde forbindelsen, kan Tv-boksen bede om at blive opdateret, hver gang den genopretter forbindelsen til internettet for at sikre, at den har de seneste opdateringer og abonnementsrettigheder. Hvis du ikke allerede har prøvet dette, kan du derfor med fordel prøve at optimere din WiFi-forbindelse og genstarte både modem og Tv-boks vha. afbryderne på bagsiden af udstyret.

Anna,
YouSee Forum Team
Hej Anna. Tv-boksen går i dvale, når jeg ikke bruger den. Desuden slukker jeg om natten.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)