Spørgsmål

opdaterin 1,41. 33 netflix på humaxboksen

Jeg har lige opdateret min humaxboks. Jeg har derved fået netflix på boksen, hvilket jeg synes er en smadder god ide. det er dejligt at have alt samlet.Jeg overførte mit netflxsabonnent uden problemer. Problemet for mig er at når jeg går ind i netflix på boksen kan jeg ikke komme ud igen.
Jeg bruger exit netflix boksen inde i programmet, den går så ud i apps og når man trykker tilbage, så går den tilbage til netflix., og der bliver det ved. Det er vel forkert at den ligger som app idet den jo ikke er en del af jeres pakker, men i giver tilgang til den . Det virker som omat softwaren har svært ved at identificering hvad det er og hvor den skal gå hen efter netflix Enden er at jeg må genstarte boksen for at komme ud og det er vel ikke meningen. Kan nogen hjælpe mig Venlig Hilsen Anders Lassen

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Tryk f.eks på min side eller Guide, så er man ude.
nej for når man så trykker tilbage fra f.eks min side, så ryger jeg tilbage på netflix. Er det noget man vil rette op på tror du ?
Omdømme 7
Badge +6
Har så absolut ingen anelse, det er jo lige kommet, og så svært at komme ud er det ikke. Hurtigst er Guide, og vælg en kanal så er man ude.

Det er endnu hurtigere at trykke på et kanal nummer så er man også ude.
Omdømme 5
Badge +4
Hejsa,

Lige et hurtigt indspark:

Netflix-appen fungerer praktisk talt som en tv-kanal, derfor skal du som sådan ikke lukke den ned som en normal app. Du kan f.eks. - som radiomanden fortæller - bruge "Min Side" eller "Guide". Du kan også bare skifte væk ved at trykke på P+/P- for at navigere væk :)

Vh
AndersLassen skrev:

nej for når man så trykker tilbage fra f.eks min side, så ryger jeg tilbage på netflix. Er det noget man vil rette op på tror du ?

Du skal gå i kanalsorterning og finde appen der, læg den på en kanal, så fungere den ligesom alle andre kanaler, når du så er færdig med at se netflix, skifter du bare kanal.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)