Spørgsmål

Omlægning af digitale, radiokanaler med: DAB+, 1 Oktober-2017

Omdømme 3
Badge
Der har været beskrevet mangt og meget om denne omlægning om diverse: DAB-Radioer, alligevel, så har jeg dette spørgsmål. Har YouSee planer om, at selveste. Humax YSR-2000 Boksen har planer om, at omlægningen også gælder: Boksen? Angående nye radiokanaler på: DAB+?

10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
You See udsender ikke DAB, Radio sendes som TV kanalerne på DVB-C. Henvend dig til dem om der er planer om flere.
Omdømme 3
Badge
Radiomanden skrev:

You See udsender ikke DAB, Radio sendes som TV kanalerne på DVB-C. Henvend dig til dem om der er planer om flere.

Hvad så med: DAB+, som stadig ikke er installeret på min DAB+ radio? Er købt efter 2012, så jeg venter tålmodigt på, at diverse nye kanaler bliver lagt ind på min DAB-Radio+
Omdømme 7
Badge +6
Hvis den er DAB+, og der mangler stationer, så skal der laves en skanning.
Omdømme 3
Badge
Radiomanden skrev:

Hvis den er DAB+, og der mangler stationer, så skal der laves en skanning.

Har scannet min DAB-Radio. Uden resultat.
Omdømme 7
Badge +6
Alt hvad der udsendes på DAB+ kan modtages af en DAB Radio med den standard. Dårlige modtageforhold kan dog medvirke til at der modtages dårligt eller slet ikke.
I øvrigt har det intet med You See at gøre, og derved heller ikke dette forum.
Omdømme 3
Badge
Radiomanden skrev:

Alt hvad der udsendes på DAB+ kan modtages af en DAB Radio med den standard. Dårlige modtageforhold kan dog medvirke til at der modtages dårligt eller slet ikke.
I øvrigt har det intet med You See at gøre, og derved heller ikke dette forum.

Hvis dette ikke har noget at gøre med hverken: YouSee, eller dette forum at gøre, så forstår jeg bare ikke dette forum. Troede ellers, at der var plads til diverse meninger og holdninger? Åbenbart ikke, så jeg ønsker derfor, at få slettet min profil og kode på dette site.
Omdømme 7
Badge +6
Forummet er jo om You See, deres produkter, og holdninger dertil, samt hjælp til de produkter, DAB er ikke noget de har med at gøre.
Omdømme 3
Badge
Radiomanden skrev:

Forummet er jo om You See, deres produkter, og holdninger dertil, samt hjælp til de produkter, DAB er ikke noget de har med at gøre.

Okay!, så tager jeg den derfra, så forbliver jeg på sitet.
Omdømme 7
Badge +2
Phoenix 73 skrev:

Radiomanden skrev:

Okay!, så tager jeg den derfra, så forbliver jeg på sitet.

Ellers til det der ikke har med Yousee at gøre, så er der også gode gamle Bo's site, som hedder digitalt.tv: http://digitalt.tv/
Han har også et forum tilknyttet der dækker en masse emner.
Omdømme 7
Badge +6
Ligeledes Recordere.dk. alle emmner om Radio, TV, PC, Medie og andet.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)