Spørgsmål

ny boks fjernbetjening sammen med Sonos

• Deltager
  • 2 kommentarer
Jeg bruger fjernbetjeningen fra min humax-boks, til at styre mit Sonos anlæg. Jeg har valgt, surround, i lydopsætningen på boksen, og det fungerer fint. Men nu får jeg en irriterende besked på skærmen, hver gang jeg skruer op eller ned, som siger, at når jeg har valgt surround i indstillinger, kan jeg ikke bruge boksens fjernbetjening, men skal bruge surround-anlægets.
Nogen der ved om den popup besked kan fjernes, for den kommer hver gang jeg rører volume knappen, og den står på skærmen i ca. 3 sek.
MVH

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Den besked vil komme når der er valgt Surround. Kan kun fjernes ved at vælge Stereo, eller ved brug af SR systemets Remote. Jeg styrer Soundbar Volume via TVet med Humax Remoten.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
remlod skrev:

Jeg bruger fjernbetjeningen fra min humax-boks, til at styre mit Sonos anlæg. Jeg har valgt, surround, i lydopsætningen på boksen, og det fungerer fint. Men nu får jeg en irriterende besked på skærmen, hver gang jeg skruer op eller ned, som siger, at når jeg har valgt surround i indstillinger, kan jeg ikke bruge boksens fjernbetjening, men skal bruge surround-anlægets.
Nogen der ved om den popup besked kan fjernes, for den kommer hver gang jeg rører volume knappen, og den står på skærmen i ca. 3 sek.
MVH

Har samme problem. Har en Logitech Harmony fjernbetjening. Så er problemet løst. Alt styres fra fjernbetjeningen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)