Svar

NETGEM N7700 tv boks hvordan nul stiller man den?

Kære yousee

Har lige haft kontakt til jeres "teknisk support", og de kunne ikke hjælpe.

Jeg orker ikke vente igen efter at have været nr. 38 i telefon køen.

Jeg kan ikke leje film mere. Vi  hat senest gjort det i weekenden.

Jeg kan ikke intaste koden, der er grå hvor den skal stå. Jeg får besked om at boksen skal nul stilles ved at trykke 5 gange på OK på forsiden af boksen .... der er ingen OK. Jeg fortæller dette, ja så kan i ikke hjælpe. Når jeg genstarter boksen står der at den ikke kan logge på net bio, at boksen skal nulstilles.

Så nu spørger jeg igen, hvordan nulstiller jeg jeres YOUSEE Netgem tv boks ... det er jer der har sendt den til mig, uden manual, så jeg tænker i burde vide det.

icon

Bedste svar af Slangefar 30 juni 2016, 17:14

Dette forum er primært et bruger til bruger forum. Skal du have fat i Yousee så ring eller skrive på Facebook.

Det er længe siden jeg rodede med en Netgem hos en ven. Mener at huske det var afbryderknappen på frontpanelt, som skulle trykkes 5 hurtige gange. Holdt man den inde checkede den vist for firmware opdateringer. Men der er som sagt et stykke tid siden, jeg har rodet med den boks. 

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Dette forum er primært et bruger til bruger forum. Skal du have fat i Yousee så ring eller skrive på Facebook.

Det er længe siden jeg rodede med en Netgem hos en ven. Mener at huske det var afbryderknappen på frontpanelt, som skulle trykkes 5 hurtige gange. Holdt man den inde checkede den vist for firmware opdateringer. Men der er som sagt et stykke tid siden, jeg har rodet med den boks. 

Super.

Det lykkes.

Kan kun håbe deres support læser dette.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8