Spørgsmål

Netflix virker ikke

Er jeg den eneste der har problemer med at starte en film i netflix appen på tv boksen. Den loader op til ca. 25 % og stopper så. Er derfor næsten altid nød til at genstarte boksen for at få det til at virke.

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det er længe siden det problem er blevet oplevet, hvilken boks er problemet på.?
Omdømme 7
Badge +7
Ingen problemer her. Hverken på boksene eller direkte på TV.
Hvilken internet forbindelse har du?
Omdømme 5
Badge +7
Hej vrisslar

Jeg kan se at vi har hele 2 superbrugere med input her, som gerne vil hjælpe, så vend endelig tilbage hvis du stadig oplever udfordringer! :)
Hej
Jeg har samme fejl. Min startede også med at stoppe på 25 %. Men nu stopper den på 64 %.
Der er internet på boksen, og det virker fint på Apple Tv 4K som sidder på samme switch.
Det hjælper en gang imellem at genstarte boksen.
Omdømme 1
Jeg har her i pinsen oplevet det samme. Den loadede til 20% og så stoppede den. Og det skete flere gange. Det endte med vi måtte starte vores gamle blueray afspiller op for at kunne se Netflix.

Jeg har Humax4000 boksen (Tror jeg den hedder).
Omdømme 7
Badge +6
Er der prøvet en gendannelse af boksen og en genindlæsning af Appe'en.?
Omdømme 1
Nej, det har jeg dog ikke. Men det skal prøves. Synes dog ikke det bør være nødvendigt. Men kan det afhjælpe problemet skal det selvfølgelig prøves.
Omdømme 7
Badge +6
Det er længe siden de er hørt om det problem med Netflix, og det var på Humax 2000, efter et fix på den er det ikke oplevet, har ikke være ude for det på 4000 boksen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)