Spørgsmål

Nemmeste fjernsyn at bruge med Yousee Tv

Jeg har nogen forældre som er blevet ældre og ikke kan hitte rundt i at sætte Tv og kanaler op og optage og alt det halløj men de vil rigtig gerne bruge tingene og se film i 4k og sådan.
PT. har de Canal digital på Sattelit i sommerhus og Yousee uden boks hjemme. Jeg søger derfor et Tv som kan opsættes nemt med yousee tv. sådan at jeg får 2 ens løsninger begge steder.

Nogen forslag på en løsning

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det kan aldrig være identiske løsninger, da det er forskellige platforme, ligeledes det eneste der hos You See er i UHD er enkelte fodboldkampe fra WM, skal der ses noget i UHD, så er det på You Tube eller Netflix.
Det nærmeste sammenlignelige mellem CD og You See er at You See også har TV bokse.
Jeg bruger et setup med YouSee-boks hjemme og streamer via Chromecast i sommerhuset.
På den måde ligger programmerne i samme rækkefølge og skal, så vidt jeg husker, kun sættes op en gang, uanset om det er boks eller stream via Chromecast der anvendes.
Hvis dine forældrene ikke synes om ideen med Chromecast så er et tv med Android-styresystem en mulighed (men dyrere), da YouSee-appen kan installeres direkte på tv’et.
4K er indtil videre kun forbeholdt VM i fodbold hos YouSee, som Radiomanden skriver.
Omdømme 7
Badge +6
Husk nu lige på at App'en til Android OS og Tizen OS kun kan anvendes hvis der haves en TV boks.
Synes da jeg beskriver, at der er anvendt en boks i mit setup.
Omdømme 7
Badge +6
Ja, men det er der ikke i spørgsmålet fra starteren af denne tråd, derfor er oplysningen jo relevant.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)