Spørgsmål

Menupunktet "Kanaler i arkiv" er forsvundet på Tablets og PC

• Deltager
  • 4 kommentarer
Menupunktet "Kanaler i arkiv" er forsvundet på nogle af vores tablets efter opgradering fra 6.16.1 (build 5780) til hhv. 6.17.0 (build 5819) og 6.17.1 (build 5839) og findes heller ikke længere på WIN10 med Chrome eller Edge.
Hvad er der sket?

10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Er under punktet kanaler i Menuen.
Nej desværre ikke her. Under kanaler får jeg en skærm med logoer, og ved tryk på et af dem fx. TV2 kommer der kun den igangværende udsendelse, ikke noget med arkiv.
Omdømme 7
Badge +6
Kanaler, derefter.

Derefter.

Derefter.

Så er det Arkiv.
Jeg er med på princippet, men når jeg trykker på DR ikonet lige nu springer den direkte til fodbold, der er ikke nogen mulighed for at vælge noget andet i arkivet

Kanaler:

Derefter DR1:

I højre side får jeg så iøvrigt kun mulighed for at se FIFA fra arkiv tidligere på dagen, men ingen andre udsendelser:

Omdømme 7
Badge +6
Når der på App trykkes på Kanaler og DR1, så kommer jeg hertil

Ok på Android app og tryk på Kanaler -> DR1 kommer denne:

Omdømme 7
Badge +6
Det er App til Android der bruges.
Ja og min Android app er version 6.17.1 (build 5839).
Vi kommer nok ikke længere desværre, men foreløbig tak til dig for hjælpen

Er der evt andre der har forslag?
Omdømme 7
Badge +6
Har seneste opdatering.
Omdømme 7
Badge +3
Hvilken boks haves, er det YS-2000 eller YS-4000 eller noget tredie, eller kort og kortlæser i stedet for boks?

Fejlen kan fremprovokeres ved at trykke/klikke to gange når der vælges kanal. Opstår fejlen på alle benyttede enheder (PC, mobil, tablet , YouSee boks o.s.v.)? Hvis det kun er galt ét sted, men virker andre steder, er det nok en lokal fejl i den enhed, hvor det går galt, evt. i musen hvis det er på PC at det går galt hvis der vælges med museklik.

Hvis fejlen kun er på PC, så prøv at slette de midlertidige internetfiler. Browseren har en funktion til dette, men placeringen er helt forskellig efter hvilken browser, der anvendes.

Fejlen kan også ligge hos YouSee, som kan have en fejlregistrering af dit abonnement. Har der været kontakt til YouSees kundeservice, f.eks. med en fejlmelding?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)