Spørgsmål

Mangler stadig radio antennen vi bestilte for ca. 8 md. siden

• Deltager
  • 1 kommentar
Jeg kan se, at i for 6 md. siden svarede en anden kunde, at jeres radio antenner er i restordre.
Er det stadig grunden til, at jeg endnu ikke har modtaget en antenne?

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Dette er et brugerforum, det er slut med udlevering af dem, de var heller ikke meget værd, simple og billige. Derudover monteret med forkert stik.
Well. Bor tæt på Søsterhøj, så selv et kosteskaft rækker. Mht. Stik, så kan det fixes. Det er bare princippet når man får lovet noget 🤔🤠
Omdømme 7
Badge +2
Har samme holdning som Radiomanden skriver. Du kan lige så godt gå i Elgiganten, Power eller en anden butik og købe en af de FM antenner de har i deres udvalg.

Eller du kan vælge at lave din egen, hvor du med garanti ender med en langt bedre indendørs antenne end det til tider mest bras at butikkerne sælger
Det hele til det, stik, kabel og kraftig ståltråd kan du købe i et hvilket som helst byggemarked.
Den her er den klassiske FM antenne model man kan lave, der vil give en rigtig god radio modtagelse:
https://www.lav-det-selv.dk/Forum/aft/159567
Omdømme 7
Badge +4
Radiomanden skrev:

de var heller ikke meget værd, simple og billige. Derudover monteret med forkert stik.

Har Yousee sagt dette ?
Omdømme 7
Badge +6
Det er en simpel billig Dipol, det er fakta, det er fakta at det stik de blev leveret med passer til TV, ikke til Radio.
Omdømme 2
Badge
Så har de da lavet dem om, det jeg fik passede i min radio, der var hun stik på antennen.
Jeg fik min efter de havde været i restordre.
Omdømme 7
Badge +6
Det er så muligt, men der har været skrevet om det både her på forummet og på FB.
Omdømme 2
Badge
Per K skrev:

Har samme holdning som Radiomanden skriver. Du kan lige så godt gå i Elgiganten, Power eller en anden butik og købe en af de FM antenner de har i deres udvalg.

Eller du kan vælge at lave din egen, hvor du med garanti ender med en langt bedre indendørs antenne end det til tider mest bras at butikkerne sælger
Det hele til det, stik, kabel og kraftig ståltråd kan du købe i et hvilket som helst byggemarked.
Den her er den klassiske FM antenne model man kan lave, der vil give en rigtig god radio modtagelse:
https://www.lav-det-selv.dk/Forum/aft/159567

antennerne der udleveres er sådanset fine nok, de kræver bare det er hængt rigtigt op og ikke ligger skøllet sammen eller ligger løst bag reolen.. men ja det er fint selv at lave en dipol.. man kan evt bare tage det antennekabel der går til stik og sprætte det op. Er dog uenig i at set kun skal sprættes 50cm op.. optimalt skal det sprættes 80-110cm op.
Radiomanden skrev:

Dette er et brugerforum, det er slut med udlevering af dem, de var heller ikke meget værd, simple og billige. Derudover monteret med forkert stik.

De havde korrekt stik, men du har ret i, at jeg i at kvaliteten var note møg...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)