Spørgsmål

Lydudfald ved lav lyd

Jeg har et underligt problem med min helt nye tv-boks.. når vi ser en film (lejefilm og lign) eller ser Netflix er der lydudfald hver eneste gang at der er “svag” lyd, såsom baggrundsmusik eller lign. Der kan man høre at lyden “slår helt fra” indtil musikken eller støj/snak øges hvor lyden så aktiveres igen.. det er enormt irriterende. Er der nogen der har oplevet noget lignende?

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Hvilken boks.?
Humax
Den er opdateret. Har prøvet at skifte hdmi indgang på fjernsynet og resette boksen (dog ikke til fabriskindstillinger da jeg midster mine optagelser). Jeg tænker ikke at det er hverken kabel eller fjernsyn da problemet kun er der ved brug af Netflix eller når jeg lejer film via boksen
Omdømme 7
Badge +6
Bruger i øjeblikket Netflix, og har ingen problemer af den art, hvilken lydindstilling bruges. Er der nogen Auto Limiter på lyden.?
Nøøh.. har lige prøvet at ændre lyden på tv-boksen fra at være stereo til surround og nu er problemet væk.. nu kan jeg så kun skrue op og ned for lyden på fjernbetjeningen til fjernsynet og ikke på Yousee boksens fjernbetjening.. suk..
Omdømme 7
Badge +6
Bruger kun Humax Remoten til både boks og TV.
Ville jeg også ønske jeg kunne, men Remote opsætningen til Panasonic eller den automatiske tv-Remote søgning fungerer bare ikke til mit fjernsyn
Omdømme 7
Badge +6
Bruges den rigtige kode 0014.?
Jepsen...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$