Svar

Live streaming på You Tube

Badge
  • Udforsker
  • 30 kommentarer
Jeg har et Philips TV, 48PFS8109/12, købt i januar 2015. TV er fuldt opdateret. Kan ikke live streame fra YouTube og har forstyrrelser af og til med at streame fra YouTube.
Er der nogen i Forum, som kender problemet og kan hjælpe.
icon

Bedste svar af Persen M 20 august 2018, 16:13

YouTube har siden du købte dit TV opdateret hele deres platform.
Dette har medført at en masse TV'ere, Blu-ray afspillere, media afspillere osv. der har en YouTube app installeret på enhederne ikke længere kan bruge YouTube.

Kun en kan hjælpe med det problem og det er dem der har konstrueret alle de enheder med en software opdatering af YouTube appen, men det skal man nok ikke regne med at det sker. Den slags med opdateringer sælger ikke ligefrem deres nyere elektronik.

Se original

10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
YouTube har siden du købte dit TV opdateret hele deres platform.
Dette har medført at en masse TV'ere, Blu-ray afspillere, media afspillere osv. der har en YouTube app installeret på enhederne ikke længere kan bruge YouTube.

Kun en kan hjælpe med det problem og det er dem der har konstrueret alle de enheder med en software opdatering af YouTube appen, men det skal man nok ikke regne med at det sker. Den slags med opdateringer sælger ikke ligefrem deres nyere elektronik.
Badge
Kan man slette YouTube appen og installere den på ny?
Vil det kunne ændre noget?
Omdømme 7
Badge +6
Desværre nej, de apps er specielt fremstillet til de pågældende enheder at den er installeret på.
Så det er ikke mugligt at afinstallere dem og bare erstatte dem med en ny som man eks. har downloadet fra nettet.
Det kan kun fixes med at der udgives en helt ny firmware version til enheden, hvor at der så også følger en helt ny opdateret version med af YouTube appen.
Omdømme 7
Badge +6
Køb en Shield TV, så har du det samme som der er i de nye TVer med Android OS, og en medie afspiller der kan køre det hele.
Omdømme 7
Badge +6
Spild af penge bare for den slags, da det er mugligt at tilgå YouTube via en computer eller tablet med en internet browser installeret, hvor man ikke vil opleve nogen former for streaming problemer, fordi browserne jævnligt kan opdateres gratis med en ny version.
Omdømme 7
Badge +6
Den er billigere end et nyt TV der kan det samme, fin opgradering og ikke så usmart som et "Smart" TV. De er jo ikke så smarte så længe.
Badge
Youtube live streaming via ipad virker fortrinligt.
Tak for tilbagesvar.
Badge
Har i dag haft en lang samtale med Philips Support, der guidede mig gennem forskellige faser uden det ændrede på min live streaming. Oplyste, at YouTube ikke længere var kompatibelt med Philips smart TV fra før 2012. Så mit fra 2014 burde altså være kompatibelt.
Har andre af jer hørt om det samme?
Omdømme 7
Badge +6
Det er 4 år siden, så det er ikke givet at det er opdateret, og nu bruger de Android OS, hvilket så er en anden App der bruges.
Som Persen M skriver, så er der siden da sket ændringer.
Som jeg skrev, glem alt om "Smart" TV, det er de ikke længe, da opdatering hurtigt stoppes.
Omdømme 7
Badge +6
Man vil også opleve at flere og flere ganske enkelt holder op med at supporte YouTube på deres enheder og at de YouTube apps vil forsvinde efter en firmware opdatering.
Eks. så supportes YouTube ikke længere på Denon og Marantz Blu-ray afspillerne, fordi det bla. også var påkrævet at der skulle foretages hardware ændringer.

Så hardwaren i enhederne ser også ud til at være et emne.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)