Spørgsmål

Lg43UJ75 med yousee boks

Jeg har lige købt lg43UJ75v tv og vil anvende min yousee boks (har den nye boks fra humax).
Jeg kan se tv ved at bruge fjernbetjeningen fra boksen, men når jeg bruger fjernbetjeningen fra tv et (magic Remote) kan jeg ikke skifte kanal eller lignende, den kan kun anvendes til netflix og Apps.
Når jeg søger tv kanaler på tv kan den ikke finde nogen kanaler, og guiden er tom når jeg tilgår via tv fjernbetjeningen.
Jeg har registreret boksen med yousee som udbyder og humax som producent.
Selv om jeg kan vælge dette fra Lg listen, er der ingen af de mulige fjernbetjeninger som får min magic Remote til at virke.

Mit antennestik sidder i boksen, ikke tv, er det korrekt?

Da jeg først konfigurerede tv valgte jeg "se tv via boks" og ikke via tv. Måske skulle jeg havde valgt begge, men nu kan jeg ikke komme tilbage til den konfiguration igen. Ved nogen hvordan?

Kan nogen hjælpe med hvordan man får boks og tv til at arbejde sammen?

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Humaxen kan Tænde og slukke TVet via HDMI CEC, når den tænder, så tænder TVet, og når den slukkes, så slukker TV, derudover kan Humax Remoten med koden til LG TV tænde og slukke TVet samt skrue op/ned for lyden.
Så kan enhederne arbejde sammen. TVet er kun et Display, Humaxen er modtageren. TV Remoten får du nok ikke brug for.
#Radiomanden
Tak for dit svar. Så sparer jeg at sidde flere timer og forsøge! Men hvor er der ærgerligt at man ikke kan bruge magic Remote til mere end det.
Kan du eller andre sige om man kan bevare de funktioners har i boksen, hvis man i stedet får et kort direkte i tv og køber en ekstern disk til at optage? Altså kan man så se tv og starte udsendelser forfra direkte på tv i stedet?
Omdømme 7
Badge +6
Med en HDD på TV kan der optages, og den udsendelse/kanal kan tidsforskydes, ikke andre/andet.
Det er en ringe erstatning for en boks som kan så meget andet.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)