Svar

LG Magic remote

Jeg har fået nyt tv og ville gerne bruge fjernbetjeningen herfra i stedet for den lange tynde, der følger med TV boksen. Min udfordring er, at min boks ikke kan vælges blandt de producenter, der er på LGs liste over enheder. Bemærk, at min TV Boks IKKE er fra YouSee men fra TDC. Er der nogen, der har haft held med at konfigurere LG Magic Remote til at fungere med TDC TV boksen eller ved, hvilket firma, der producerer boksen for TDC?
icon

Bedste svar af kaaber06 29 november 2016, 12:40

Fandt selv svaret og poster det lige, så andre med samme udfordring kan komme videre. Det er en Cisco boks og det er fjernbetjeningstype 14, der virker

Se original

10 Kommentarer

Fandt selv svaret og poster det lige, så andre med samme udfordring kan komme videre. Det er en Cisco boks og det er fjernbetjeningstype 14, der virker
Omdømme 5
Badge +4
Hej Kaaber,

Det er super, at du selv fandt svaret og skriver det herinde - tak for det!

Jeg markerer din løsning som det bedste svar, så brugere med samme problem hurtigt får fremvist det hvis de søger :)

Ha' en god dag.

Vh
Nikolaj
Vi har samme udfordring. Hvor læser jeg dit løsningsforslag?
Omdømme 7
Badge +6
Det står jo i begyndelsen af tråden markeret med flueben.
kaaber06 skrev:

Fandt svaret - på mr 13.

Er der mon en hurtig tast til OPTAG?
Radiomanden skrev:

Det står jo i begyndelsen af tråden markeret med flueben.

sorry - forstod ikke at bemærkningen var svaret :-/
Mangler nu blot at kunne Spole, pause og optage ...?
Hej.

Jeg står i samme problem med mit lg, kan du give en clickthrough eller forklare hvordan du har fået løst det?
Jeg synes ikke jeg kan finde stedet på mit tv til at gøre det.
Jeg købte LG 55" (deres 7 serie) for et par dage siden. Jeg har yousee boks som er fra slutningen af 2016, men jeg kan ikke få dem til at snakke sammen.
Som det er skrevet ovenfor så ville en clickthrough være fantastisk..... På forhånd tak :-)
Jeg prøver også at få magic remote til at virker. Bruger Cisco og nr 14. Så skal man teste det ved at trykke på nogle knapper, men hvis man gør det med pointeren, så sker der intet. Er der en anden fremgangsmåde? Eller?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)