Spørgsmål

Lg magic remote

Jeg har et LG tv, dertil følger der en magic Remote med. Jeg har så lige fået en YouSee tv boks. Og skal få yousee’ Remote til at skrue op og ned og slukke for fjernsynet. Jeg har prøvet med den kode (0013), der bliver beskrevet man skal bruge. Men uden held.
Jeg har en ide om at LG bruger bluetooth og YouSee IR. Men hvordan får jeg det til og virke ??

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Humax boksen har CEC, og kan derved når den tændes/slukkes også tænde/slukke TVet, og stilles den til Stereo, så kan der skrues op/ned for lyden, det virker både via HDMI og Toslink forbindelsen.
Hej Radiomanden.
Jeg har også forsøgt at slå cec til. Men det hjælper ikke på at kunne slukke og tænde for tv’et.
Omdømme 7
Badge +6
Det skulle det meget gerne gøre når det er indstillet på både boks og TV.
Jeg kan umiddelbart ikke finde nogle steder på tv’et der omhandler det. Men på boksen, har jeg slået det til.
Jeg kan som sådan godt skrue op og ned for min forstærker, ved at den står på stereo. Men det kræver at forstærkeren står på et bestemt niveau, da det jo ikke er selve forstærkeren jeg skruer op for
Omdømme 7
Badge +6
Det skal også indstilles på TVet, så det slukker når der slukkes for Humaxen, læs i manualen til TVet hvor det menu punkt er.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)