Svar

Lav lyd på YouSee boks

Efter sidste opdatering af YouSee boksen i sidste uge (nov. 2016) er lyden meget lav, næsten uhørlig. Jeg har prøvet at skifte HDMI kabel, skifte HDMI indgang - intet hjælper. Boks og TV er fuld opdateret med nyeste firmware. Er der nogen som har en ide til løsning?
icon

Bedste svar af Radiomanden 5 december 2016, 19:53

Der kommer snart en opdatering som bl.a løser det problem. Den er frigivet til test udvalgte steder.

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 1
Jeg har det samme problem, det er virkelige frustrerende. Hver gang jeg har startet boksen, skal jeg ind i indstillinger og ændre lyd fra stereo til surround, så virker lyden igen.
Omdømme 7
Badge +6
Der kommer snart en opdatering som bl.a løser det problem. Den er frigivet til test udvalgte steder.
Tak for svar begge to. Jeg har stadig problemet og synes, som Hr.Madsen, at det er ret frustrerende. Så jeg glæder mig til omtalte opdatering af softwaren.
Jeg har samme problem , men kun på tv2 . Køre jeg med stereo er det fint , men køre jeg med surround er der forsinkelse på lyd .
Jeg kører med digital lyd til forstærker, og lyden er markant lavere på alle kanaler efter den sidste opdatering. Vil nærmest påstå at lydstyrken er halveret. Håber virkelig at dette bliver løst snarrest.
Kan man hente den opdatering nogen steder ? (radiomanden)
Omdømme 7
Badge +6
Den burde være kommet til alle på nuværende tidspunkt, har du prøvet at opdatere.?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)