Spørgsmål

Lag - Counter-Strike:GO

Har igennem en periode haft nogle problemer med lag i starten af runder i counter-strike, men umiddelbart kan jeg ikke lokalisere problemet på min side, eftersom jeg ikke havde dette problem, da jeg boede Århus for en måned siden.
Problemet ligger hovedsagligt i, at min MS er meget ustabil og pludselig slår ud, hvor den normalt ligger stabilt, dette sker som regel i starten af runderne, hvorefter den falder til ro igen, men der kommer nogle udsving engang i mellem midt i runderne.

Jeg kan kun mærke dette problem i CS:GO, men CS er også et meget "følsomt" spil.. :D håber nogen har/har haft samme problem eller har noget kendskab som kunne hjælpe? :?

1 Kommentar

Omdømme 5
Badge +4
hej Asmussen 6200.
Det vigtigste først. Kør på netlednig IKKE WiFi. Derefter prøv at genstarte Router lige inden du skal spille, da der har været flere indlæg om at, især den nye, Homeboks er meget ustabil. (Jeg har ikke Yousee som internet leverandør, kun som telefon leverandør, så jeg har ikke det problem) Desuden prøv at kigge på dit interne net, og hvis du kører med netledning, sørg for at ledningen er min. af typen CAT 5e (står normalt på ledningen). Hvis du har en Switch, sørg for at det er en god switch, og ikke kun en billig 200 kr. switch fra Bilka.

-Brian

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P