Spørgsmål

Køb af Samsung YouSee boks på DBA

Hejsa.

Jeg håber at der er nogle, som kan give mig lidt info, da jeg er ved at købe en brugt YouSee Samsung boks.

Da jeg i forvejen har alm. YouSee kabel og bredbånd hos YouSee og står og mangler en harddiskoptager med mulighed for optagelse med seneste digital-DVB signal.

Vil den kunne optage fra anden kanal, hvis jeg sætter et T-stik til mellem antennestikket i væggen og TVet?

Andet og måske det mere afgørende spørgsmål - Hvis jeg sætter boksen til internettet, vil jeg så kunne bruge og få glæde af bl.a. at kunne optage, spole eller se tv fra YouSee arkivet?

Jeg har taget et screenshot fra annoncen, i håb om det vil kunne lette behandlingen for at give mig de bedste svar.

De bedste hilsner

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Det er en gammel boks, markedsføres ikke længere, kan optagen EN udsendelse af gangen, kan ikke meget andet uden et plus abonement, hvilket koster mere end at leje deres Humax boks, som kan væsentligt mere uden extra betaling.
Samsung boksen vil også være uden Support, da den ikke er lejet.
Humaxen kan lejes fra Kr.360/år. = Kr.30/måned.
Jeg takker for dine svar - Men det giver mig et nyt spørgsmål, har man fået rettet alle de fejl der står i denne anmeldelse? http://www.recordere.dk/2016/04/ny-yousee-boks-kan-ikke/

Og er der stadig en masse børnesygedomme, som ikke virker optimalt endnu?
Omdømme 7
Badge +7
Punkterne 2, 3, 5 og 18 er OK. Punkt 13 er bekræftet. Der kan læses om det hele her på forummet.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)