Spørgsmål

Kan jeg benytte en anden internetudbyder end yousee til min youseebox?

Vi er blevet tilbudt at blive koblet op med Gigabit.dk fibernet her i området, så får vi en forbindelse 100/100 der gør at vi rent faktisk kan tjekke mail og se tv på samme tid. Det er til tider tvivlsomt med den bredbåndsforbindelse vi har nu hos yousee 25/5. Vi vil naturligvis gerne beholde vores yousee boks og de kanaler vi har, samt muligheden for at optage programmer. Spørgsmålet er jo bare om vi kan benytte Gigabit forbindelsen med yousee boksen.

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Der har ingen betydning hvilke udbyder der bruges til netforbindelsen.
Det lyder dog underligt at der på nuværende forbindelse ikke kan ses TV og bruge internet samtidig, liveTV modtages jo over antennekablet, Streaming bruger højst 8 Mbit/sec.
Hvis det er DSL der haves, så kan der kun bruges You See forbindelsen.
Jeg har lige haft snakket med Yousee, på denne adresse er vi på kobber og ikke coax. Det betyder at hvis jeg opsiger min bredbåndsforbindelse hos Yousee så ryger muligheden for youseetv også.
Omdømme 7
Badge +6
Ja, når det er DSL, så kan der kun leveres TV med udbyderens udstyr.
Omdømme 7
Badge +6
Du kan også prøve at kontakte Yousee og spørge dem om det er mugligt at få
pair bonding på din adresse og hvis ja til det hvilke hastigheder der kan tilbydes.
Du kan eks. se priserne her på hvad at de højere hastigheder koster om måneden:
https://kundeservice.yousee.dk/bredbaand/opsaetning/bbfakta/dsl/bbfakta-dsl

Du skal bare lige være opmærksom på at det også er en etableringsafgift på ca. 600 kr for teknikker besøget hvis du bestiller pair bonding.
I hvert fald er jeg godt tilfreds med den pair bonding jeg har.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)