Spørgsmål

Jeg kan ikke slette planlagte serie udsendelser

Jeg har den nye yousee box, jeg aktiverer ofte "optag serie" når serien er optaget og udsendelsen udløbet, så kan jeg ikke fjerne den fra planlagte udsendelser,

Der er kun mulighed for at trykke på den hvide kryds, og når jeg gær det, kommer der et notat med at optagelse ikke længere er muligt.

Jeg har nu en masse programmer liggende på PlANLAGT OPTAGELSER som jeg ikke kan komme af med og ikke længere ønsker at have liggende - hvordan kommer jeg af med de optagelser ???

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Så vidt huskes, marker udsendelsen i planlagte, tryk på optagelse en eller 2 gange, så skulle den være væk.
Omdømme 7
Badge +6
Har set nærmere på sagen, det kan kun gøres ved at gendanne til fabriksindstilling.
Omdømme 2
Badge
Endnu et godt forslag til kommende software opdateringer.
Jeg har også forgæves ledt efter denne funktion, som var på den gamle Samsung boks.
Takker for oplysningen :)
Omdømme 7
Badge +6
Ja, det var lige som Netflix problemet, prøvede diverse andet for at se om der kunne gøres noget, men den eneste mulighed for at slette det, var at gendanne.
Omdømme 7
Badge +7
YouSee har lovet, at det bliver rettet.
Nu er der gået 7 måneder siden sidste indlæg. Hvor !ænge skal det mon stå i stampe, før Yousee gør noget ved problemet?
Omdømme 7
Badge +6
Fejlen med at der ikke kan slettes udløbet serier er rettet, men det gælder så vidt huskes ikke for det der ligger, der skal den gendannes (fabrik) før de er væk.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)